پزشکی

پروتز سینه را چه پزشکی انجام میدهد؟

بسیاری از بانوان به دلایل مختلفی تمایل به جراحی پروتز سینه دارند. ازآنجایی‌که، بافت سینه از چربی و بافت غددی تشکیل شده است و با پوست احاطه شده است، گاهی در بعضی از افراد این میزان بافت کم است و باعث می‌شود سینه از نظر اندازه و ابعاد کوچک به نظر برسد. در نتیجه، فرد احساس خوبی از این موضوع نداشته باشد و روی اعتمادبه‌نفسش اثر منفی بگذارد. به همین دلیل، برای بهبود شکل ظاهری سینه‌اش دست به جراحی بزند. یا گاهی به دلایل درمانی همچون خارج کردن بافت سینه به دلیل سرطان، نیاز به عمل پروتز سینه داشته باشد. اما، نکته مهم این است که چون پروتز سینه جراحی بسیار حساسی است، حتما باید توسط متخصص پروتز سینه انجام شود. متخصصی که به کارش کاملا احاطه دارد و تاکنون جراحی‌های موفقی انجام داده است.

متخصص پروتز سینه کیست؟

پزشک پروتز سینه باید تا جایی با مهارت باشد که اثری از زخم به جای نماند. یا بخیه کمتری روی ظاهر سینه باقی بماند. ویژگی‌های متخصص پروتز به این شرح است.

1.    متخصص پروتز سینه فردی است که دانش و آگاهی کافی نسبت به کاری که می‌خواهد انجام دهد داشته باشد. او باید به درستی بافت سینه را بشناسد و دقیقا بداند که سینه شما به چه نوع پروتز و چه نوع جراحی احتیاج دارد تا بهترین نتیجه را به دست بیاورد.

2.     تجربه و مهارت المان بعدی در انتخاب پزشک پروتز سینه است. فردی که با عمل‌های موفق، مشهور شده است و تقریبا بیشتر بیمارانش از کار او راضی هستند. در واقع می‌توان گفت، مهارت و تجربه درجه اهمیت بیشتری نسبت به دانشگاهی که پزشک مربوطه فارغ التحصیل شده دارد. چرا که، فارغ‌التحصیل شدن از بهترین دانشگاه بدون تجربه کاری و نداشتن مهارت تنها مانند یک برگه زیبا است که کاربرد دیگری ندارد.

3.    مجهز و به‌روز باشد. علم بشر برای آسان‌تر کردن زندگی پیشرفت می‌کند. پیشرفت تکنولوژی سعی می‌کند خطاها و روش‌های گذشته را بهبود دهد یا روش‌های منسوخ شده را حذف کند. استفاده از به‌روزترین روش‌ها و وسایل جراحی به درمان زودتر بیمار کمک می‌کند و در عین حال، می‌تواند کمترین عوارض جانبی را برای بیمار ایجاد کند. اگر پزشکی به علم و تکنولوژی به‌روز دنیا واقف نباشد یا اطلاعی از بهترین روش‌های درمانی نداشته باشد، قطعا انتخاب او به عنوان یک متخصص کار اشتباهی است. البته، در این راستا باید گفت که مجهز و به روز بودن به همراه داشتن تجربه و مهارت کافی در کار کردن با آخرین تکنولوژی مهم است.

4.   در راستای عامل سوم میتوان گفت پزشک پروتز سینه کسی است که در دوره‌های مختلف و کار با تکنولوژی‌های به‌روز دنیا شرکت کرده باشد. سعی کند خودش را همیشه به‌روز نگه دارد.

چه پزشکی بهتر عمل پروتز سینه انجام میدهد؟

در خصوص پزشکی که بهتر عمل پروتز سینه را انجام دهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

·       متخصصی می‌تواند عمل پروتز سینه را بهتر انجام دهد که اشراف کاملی به انواع تکنولوژی موجود در دنیا در زمینه عمل پروتز سینه داشته باشد.

·       بافت سینه و نوع پروتزهای موجود در بازار را به خوبی بشناسد. کاربرد و شکل نهایی هر پروتز را بشناسد و بداند که کدام یک از این پروتزها با شکل سینه متقاضی همخوانی بیشتری دارد و نتیجه بهتری روی سینه بیمار دارد.

·       در کنار این موارد، پزشکی بهتر عمل پروتز سینه را انجام می‌دهد که با وجدان بوده و اخلاق حرفه‌ای داشته باشد. او باید در جلسات مشاوره صادقانه با بیمار صحبت کرده و به او مشاوره دهد. با او به‌طور مستقیم صحبت کند و اگر ضرورتی در عمل نیست، صادقانه به او بگوید. یا اگر جراحی برای بیمار پر از چالش است، به او هشدار دهد و بیمار را از جراحی منصرف کند.

بهترین پزشکی که می‌تواند پروتز سینه انجام دهد

پزشکی می‌تواند به بهترین شکل پروتز سینه انجام دهد که بررسی‌های جامع در مورد انتظارات بیمار داشته باشد. توقع او نسبت به ظاهر احتمالی سینه را به خوبی درک کند و بهترین روش را برای رسیدن به بهترین نتیجه در نظر بگیرد. بیمار را به صورت فیزیکی معاینه کند و در مورد تاریخچه پزشکی بیمار اطلاعات لازم را بداند.

آزمایش‌های مورد نیاز قبل از عمل را به صورت کامل برای بیمار بنویسد و در صورت مشاهده موارد خاص و حاد بیمار را از ادامه عمل منصرف کند. رژیم غذایی خاصی برای بیمار در نظر بگیرد و مصرف برخی داروها را منع کند. برای انتخاب بهترین پزشک پروتز سینه باید به نکات زیر دقت کنید

·       نمونه کارهای پزشک را از نزدیک مشاهده کنید.

·       مشاوره حضوری داشته باشید.

·       با چندین پزشک مشورت کنید.

·       رضایت مراجعین را بررسی کنید.

·       مشاوری صادق را انتخاب کنید که از بالا و پایین‌های جراحی، مشکلات و عوارض جانبی احتمالی صادقانه صحبت کند.

منبع :

https://drnadafkermani.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%87/

نتیجه گیری

پروتز سینه جراحی بسیار حساسی است. برای انتخاب روش درست و مناسب بهتر است، پزشک پروتز سینه متبحری را بیابید. فردی که با دانش، مهارت کافی و جراحی‌های بسیار نتیجه عمل خوبی را برای شما رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *