بازرگانی, صنعت, علم و فناوری

معرفی بهترین دوربین‌های مداربسته وای فای

دوربین‌های مداربسته از مهم ترین و کاربردی ترین ابزارهای تولید شده برای افزایش سطح امنیت منزل، شرکت، اداره، مرکز خرید و… می‌باشد. امروزه برندهای زیادی در بازار جهانی مشغول به تولید و عرضه دوربین‌های مداربسته هستند. بدیهی است که هنگام خرید از بین چندین برند با مدل‌ها و قابلیت‌های مختلف سردرگم می‌شویم. به همین علت در این مقاله به معرفی دوربین‌های مداربسته وای فای می‌پردازیم.

نکاتی که باید پیش از خرید دوربین مداربسته به آن توجه نمود.

پیش از آن که تصمیم به انتخاب برند و مدل دوربین مداربسته  بگیرید بهتر است این نکته را مد نظر قرار دهید که قصد دارید دوربین مداربسته چه چیزی را پوشش دهد.

محل نصب دوربین از فاکتورهایی است که پیش از خرید دوربین مداربسته باید بدان توجه کنید. اگر محل نصب دوربین در بخش‌های خارجی ساختمان است، باید دوربینی را انتخاب نمایید که قابلیت مقاومت در مقابل شرایط مختلف جوی از جمله کرد و خاک، باران، تابش مستقیم نور خورشید و… را داشته باشد.

کیفیت و نتیجه خروجی تصاویر ضبط شده را برای شما نمایش می‌دهد. برای مکان‌های با وسعت دید بسیار برای یک دید مناسب لازم است کیفیت دوربین بالا باشد. در مقابل برای مکان‌هایی که ابعاد آن‌ها کوچک بوده و محل مورد نظر در ابعاد کوچک مورد بررسی قرار می‌گیرد، نیازی به نصب دوربین‌های بسیار حساس ندارد. به علاوه محل نصب دوربین و فاصله آن از سطح زمین را باید در نظر گرفت.

اندازه و حسگر لنز، دید در شب و حافظه از موارد ضروری دیگری است که بسته به منظورهای مختلف باید انتخاب شود.

در ادامه دوربین‌های حرفه ای مداربسته وای فای را معرفی می‌نماییم.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی‌مدل IMI CMSXJ13B

کاربرانی که از این دوربین مداربسته استفاده نموده اند، این محصول را یک ربات کوچک وصف کرده اند. این دوربین از طریق گوشی‌های هوشمند قابل مدیریت بوده و می‌توانید تصویر را به طور آنلاین از گوشی هوشمند خود دنبال کنید.

این دوربین امکان گردش ۳۶۰ درجه اپتیکال داشته و امکان اتصال یک مموری میکرو به این دوربین مداربسته برای بالا بردن کیفیت ضبط وجود دارد. این دوربین دارای قابلیت دید در شب بوده و امکان دسترسی به تصاویر و فیلم‌های ضبط شده در گوشی شما وجود دارد.

این دوربین سنسورهای حرکتی داشته و حرکت‌های کوچک را تشخیص و هشدار می‌دهد. با تعبیه یک اسپیکر درون این دستگاه، کوچک ترین صدای محیط توسط سنسور جذب شده و در بخش هشدارها ذخیره می‌نماید. به طور کلی می‌توان این دوربین را یک دوربین فوق حرفه ای و کاربر پسند دانست.

این محصول از یک برند معتبر بوده و می‌توان با اطمینان خاطر خرید دوربین مداربسته را از نوبشو موتور جستجوی کالا انجام داد.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی‌مدل MJSXJ05CM

بارزترین ویژگی این دوربین را می‌توان زاویه دید عالی و فوق العاده آن دانست. کیفیت بی نظیر این دوربین مدار بسته در تاریکی مطلق و نیز تصویر رنگی عالی با نور خیلی کم در تاریکی زبانزد کاربران این دوربین مداربسته می‌باشد.

این دوربین قابلیت کنترل صدا و تصاویر ضبط شده از راه دور توسط گوشی هوشمند را داشته و یکی از کاربردی ترین دوربین‌های طراحی شده تحت شبکه شیائومی‌می‌باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی سیم مدل XP-219

از قابلیت‌های این دوربین مداربسته می‌توان به نوع اتصال بی سیم یا وای فای، قابلیت چرخش Tilt، قابلیت چرخش Pan، دید در شب، قابلیت ضبط صدا و… اشاره نمود. دوربین مداربسته تحت شبکه بی سیم مدل XP-219 به راحتی به گوشی متصل شده و امکان مشاهده تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته به طور آنلاین وجود دارد.

نصب و کاربری این دوربین بسیار راحت بوده و امکان کنترل آن روی سیستم کامپیوتری نیز وجود دارد. این دوربین به سرعت راه اندازی شده و امکانات قابل توجهی دارد و با قیمت مناسب خود توانسته توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب نماید.

دوربین تحت شبکه اونیف مدل Intelight

دوربین تحت شبکه اونیف مدل Intelight قابلیت اتصال با سیم و بدون سیم داشته و با قابلیت دید در شب، قابلیت ضبط صدا، قابلیت چرخش Tilt، قابلیت چرخش Panو… به کاربردی ترین دوربین این برند تبدیل شده است. این دوربین از نظر کاربران یک‌ دوربین با ظاهری ساده ولی با کاربردی کاملا حرفه ای می‌باشد. کیفیت این دوربین اچ دی بوده و امکان عکس برداری از پخش آنلاین تصاویر مورد ضبط را ارائه می‌دهد.

دوربین تحت شبکه اونیف مدل Intelight از تمامی‌گوشی‌های هوشمند پشتیبانی نموده و کیفیت تصویر بسیار مناسبی را ارائه می‌نماید. قابلیت انتقال صدا و تصویر و نیز ضبط روی حافظه جانبی از مزایای این دوربین است.

خرید دوربین مداربسته، خرید‌هارد دوربین مداربسته، خرید ضبط کننده دوربین مداربسته از نوبشو

اگر شما نیز تصمیم به خرید دوربین مداربسته خود نموده و در انتخاب دوربین مداربسته دچار تردید شده اید، می‌توانید به سایت نوبشو موتور جستجوی کالا مراجعه نموده و با مطالعه راهنمایی‌های ارائه شده، نوع دوربین خود را انتخاب و خریداری کنید. در نوبشو امکان خرید دوربین مدار بسته، خرید‌هارد دوربین مداربسته ، خرید ضبط کننده دوربین مداربسته از نوبشو فراهم شده است. برای خرید کالای نو و دست دوم از نوبشو موتور جستجوی کالا کافی است به سایت نوبشو مراجعه نمایید و بهترین محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید. به علاوه امکان مقایسه قیمت بین فروشندگان اینترنتی و پیج‌های اینستاگرامی‌در سایت نوبشو موتور جستجوی کالا فراهم شده که شما از این طریق می‌توانید محصول مورد نظر خود را از ارزان ترین مرکز فروش تهیه نمایید.

 

جمع بندی

در این مقاله به بررسی بهترین دوربین‌های مداربسته وای فای پرداخته و تعدادی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار را برای شما نام بردیم. از این نکته نباید غافل شد که انتخاب دوربین مداربسته رابطه مستقیمی‌با کاربردی که مد نظر شما است دارد. بنابراین پیش از خرید فاکتورهای مورد نظری که می‌خواهید دوربین داشته باشد را تعیین نموده و پس از آن اقدام به خرید دوربین مداربسته نمایید. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم!

یک دیدگاه برای “معرفی بهترین دوربین‌های مداربسته وای فای

  1. اسدی گفت:

    یکی از بهترین برندهای دوربین بی سیم – برند اسفیورد هست ای کاش از این بنرد هم اسم میبردین که مخاطبینتون اشنا بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *