کسب و کار

مزایای چاپ در مقابل ایمیل

این روزها افراد زیادی فکر می‌کنند تبلیغات دیجیتال و سئو سایت تنها گزینه است و گزینه‌های چاپ دیجیتال را پیش گرفته اند. مطمئناً ، ایمیل در اکثر کمپین‌های بازاریابی مدرن جایگاهی دارد ، اما استراتژی‌های چاپی مزایای زیادی برای خود دارند. هنگام برنامه ریزی تبلیغات خود ، از این مزایایی که روش‌های سنتی نسبت به ایمیل دارند غافل نشوید.

چاپ میله‌های اطراف

همه ما از حساب‌های شخصی خود می‌دانیم که یک ایمیل خاص با چه سرعتی به صفحه دوم صندوق ورودی ما منتقل می‌شود و دیگر هرگز دیده نمی‌شود. این به سرعت به سرنوشت اکثر تبلیغات ایمیل تبدیل می‌شود. بسیاری از مصرف کنندگان به قدری در چک کردن ایمیل‌های خود مهارت دارند که حتی عنوان پیام‌های تجاری را نیز ثبت نمی‌کنند. این بدان معناست که کمپین‌های تبلیغاتی شما اغلب به نتیجه نمی‌رسند.

اسناد فیزیکی قدرت ماندگاری بسیار بیشتری دارند. چاپ کاتالوگ ، خبرنامه‌ها و بروشورها اغلب هفته‌ها روی پیشخوانهای آشپزخانه و میزهای غذاخوری می‌مانند. هرچه مطالب شما بیشتر در جلوی چشم مردم باشد ، احتمال تبدیل چشم اندازها به لید بیشتر است. به محض اینکه مشتری بالقوه در مطالب شما ارزش پیدا کند ، حتی ممکن است آن را متمایز کند و کنار بگذارد یا بهتر از آن ، آن را به دوست خود نشان دهد. در هر صورت ، محتوای شما بیشتر ارزشمند می‌شود.

فهم اسناد فیزیکی آسان تر است

مهم نیست که شما و هم گروهانتان از نظر فن آوری چقدر مهارت دارید ، فراموش نکنید که اینترنت هنوز هم یک اختراع نسبتاً جدید است. میلیون‌ها مشتری بالقوه در آنجا وجود دارند که هنوز هم کاملاً راحت نیستند که در فضاهای دیجیتالی کار کنند. وقتی تمام تلاش‌های تبلیغاتی خود را روی ایمیل متمرکز می‌کنید ، این فرصت را برای استفاده از محتوای خود از این افراد محروم می‌کنید.برای بسیاری از مردم ، اسناد چاپ شده آسان تر هستند. هیچ پنجره بازشویی منحرف کننده ای برای محتوا وجود ندارد و هضم تصاویر بصری اغلب ساده است. وقتی به آنها مواد فیزیکی می‌فرستید ، به آنها این فرصت را می‌دهید تا مطالب را با شرایط خود درک کنند.

مواد پستی می‌توانند ترافیک وب سایت را افزایش دهند

اشتباه نکنید که فرض کنید کمپین‌های پست الکترونیکی دیجیتال و مستقیم کاملاً جدا هستند. انواع مختلفی وجود دارد که کمپین‌های آنلاین و چاپی می‌توانند از یکدیگر پشتیبانی کنند. یکی از بهترین روش‌ها استفاده از مواد فیزیکی برای هدایت بازدید به وب سایت شما است.

 

کاتالوگ‌ها ، خبرنامه‌ها و بروشورها همگی در جهت جلب توجه و ایجاد تعامل اولیه با مشتریان احتمالی هستند. این مواد می‌توانند به تنهایی فروش را پیش ببرند ، اما همچنین می‌توانند به ایجاد چشم انداز در وب سایت شما کمک کنند. شما باید افرادی را که پس از دیدن تبلیغات چاپی خود به سایت شما مراجعه می‌کنند ، به عنوان تبدیل موفقیت آمیز در نظر بگیرید. شما توانسته اید با مطالب خود به آنها علاقه مند شوید و اکنون می‌توانید به تبلیغات خود در حوزه دیجیتال ادامه دهید.

کاتالوگها بازگشت عمده

اشتباه نکنید که کاتالوگ‌ها را به عنوان یک استراتژی تبلیغات قدیمی‌در نظر بگیرید. صرف این که ما اغلب این جزوه‌های براق را با عادت‌های قدیمی‌خرید مرتبط می‌کنیم ، به این معنی نیست که امروزه آنها به همان اندازه موثر نیستند.هر چه بیشتر شرکت‌ها در حال بازگشت به کاتالوگ‌ها هستند ، زیرا آنها درک می‌کنند که این تاکتیک قدیمی‌چقدر می‌تواند موفق باشد. مردم عاشق ورق زدن بی حساب صفحات هستند ، و در مورد تمام محصولاتی که به زودی متعلق به آنهاست ، خیال پردازی می‌کنند. این نمایش برای خریدهای بی نظیر ایده آل است زیرا عکسهای با کیفیت بالا مطلوبیت محصولات را افزایش می‌دهند.

فناوری دیجیتال چاپ UV

 

پست مستقیم ارزش سرمایه گذاری را دارد

به اشتباه تصور نکنید که تبلیغات اینترنتی همیشه بهتر است زیرا ارزان تر است. بله ، مطالب بیشتری درگیر فعالیت‌های فیزیکی هستند و همه این مواد هزینه‌های خود را دارند. در پایان ، هزینه‌ها تقریباً همیشه ارزش آن را دارند. هنگامی‌که افزایش بعدی را در فروش مشاهده کردید ، بازده قابل توجه سرمایه خود را تشخیص خواهید داد. مدیریت خوب حول هزینه مناسب و سالم سرمایه می‌چرخد. هرگونه بهبود در مدل کسب و کار شما نیاز به هزینه اضافی دارد. بازاریابی پست الکترونیکی مستقیم از این قاعده مستثنی نیست ، اما در دراز مدت سرمایه گذاری هزینه خود و سپس برخی را پرداخت خواهد کرد.

اگر فقط به ایمیل اعتماد کنید ، خطر ارزان شدن نام تجاری خود را نیز تهدید می‌کنید. مواد فیزیکی با کیفیت ، شایستگی و حرفه ای بودن یک تجارت جدی را نشان می‌دهد. از طرف دیگر ، ایمیل‌ها آنقدر ارزان و آسان هستند که هیچ کاری برای ایجاد احترام برای شرکت شما انجام نمی‌دهند. هنگامی‌که شما در بازاریابی نامه ای سرمایه گذاری می‌کنید ، روی یکپارچگی نام تجاری خود سرمایه گذاری می‌کنید.

یک داستان طولانی تر بگویید

از نظر ماهیت ، ایمیل باعث کاهش سریع محتوا می‌شود. این امر جلب توجه خواننده را بسیار دشوار می‌کند. برای اینکه بتوانند برجسته شوند ، تبلیغ کنندگان باید مطالب خود را کوتاه و خلاصه کنند. اگرچه ایجاز برای ظاهر شدن در مشتری‌های بالقوه خوب است ، اما اغلب گفتن یک داستان طولانی را غیرممکن می‌کند.

برخی از مصرف کنندگان چیزی بیش از یک آتش سوزی سریع می‌خواهند. آنها از محتوای طولانی تری که هم عرض و هم عمق را فراهم می‌کند ، لذت می‌برند. تبلیغات پستی استاندارد به شما فرصتی می‌دهد تا به این نوع چشم اندازها برسید. خبرنامه‌ها می‌توانند شامل پیام‌های مدیران و همچنین پیشنهادهای ویژه و محصولات جدید باشند. کاتالوگ‌ها می‌توانند ابتکارات خیرخواهانه شرکت را بیان کنند. همه اینها ارزش بیشتری برای خوانندگان فراهم می‌کند.

کمپین‌های تبلیغاتی نیاز به تفکر استراتژیک و تجزیه و تحلیل دقیق دارند. به سمت ارزان ترین ، ساده ترین یا پر زرق و برق ترین گزینه عجله نکنید. بعضی اوقات ، این روش‌های امتحان شده و درست است که بهترین نتیجه را می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *