ساختمانی

بورس لوازم بهداشتی ساختمان در تهران

برای خرید لوازم بهداشتی ساختمان مانند شیرآلات ساختمانی( شیرآلات قهرمان، شیرآلات کسری، شیرآلات تپس و..)، توالت فرنگی، پنل دوش، فلاش تانک، سینک ظرفشویی و تجهیزات دیگر لازم است به یک فروشگاه معتبر لوازم بهداشتی ساختمان مراجعه کنید.

اگر در تهران زندگی می‌کنید حتما در محله خودتان به یکی از این فروشگاه‌ها رجوع کنید و در این دوران کرونا بهتر از رفتن به مناطقی که از محل سکونت شما دور است اجتناب کنید.

معرفی مناطق بورس لوازم بهداشتی ساختمان تهران

در این بخش چند مرکز مهم فروش عمده و تک لوازم بهداشتی ساختمان را به شما معرفی میکنیم که می‌توانید انواع لوازم بهداشتی و تجهیزات ساختمانی با قیمت مناسب و تنوع بالا را در آنجا ببینید.

بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران همان طور که می‌دانید شامل همه اصناف مختلف می‌شود و اگر بخواهیم یک روز کامل وقت صرف کنیم نمیتوانیم پیاده تمام بازارهای درون آن را جست و جو کنیم. اما اگر قصد خرید لوازم بهداشتی ساختمانی را دارید کافییست خودتان را به مترو پانزده خرداد برسانید. لازم به ذکر است که تمام منطقه بازار تهران در طرح ترافیک قرار دارد و مملو از پلیس و دوربین می‌باشد.

می‌توان گفت بیشتر از چیزی که در تصورتان است در این منطقه فروشگاه‌های پخش کننده لوازم بهداشتی ساختمان وجود دارد و از اقالام ریز تا درشت در آن موجود است مثل: انواع سیفون سینک ظرفشویی، مغزی شیر آب، روشویی، دوش حمام، جا مایع ظرفشویی، انواع شیر‌های گازی، توالت فرنگی،شیلنگ توالت، نوار تفلون و… از برندهای کوچک تازه وارد تا برندهای بزرگ و معتبر همه در قسمت بورس لوازم بهداشتی ساختمان بازار بزرگ تهران قرار دارند.

فروشگاه محمودی رئوف Raufshop.com

فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف با بیش از 10 سال حضور موفق در بازار بزرگ تهران  یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم و فطعات بهداشتی ساختمان است که با موجود داشتن نزدیک به 500 قلم محصول از برندهای معتبر می‌توانید نیاز شما را برای تجهیز کردن یک پروژه ساختمانی تامین کند.

برای خرید از این فروشگاه می‌توانید به سایت https://raufshop.com مراجعه کنید یا به صورت حضوری به آدرس تهران، چهارراه گلوبندک، خیابان خیام شمالی، ساختمان امیر سلیمانی، همکف، شماره ۱۴ سربزنید.

آقای حمید محمودی که مدیریت این مجموعه را بر عمده دارد فردی جوان و خوش اخلاق است که در نهایت حوصله و صداقت به شما برای تجربه خرید خوب کمک می‌کند.

بورس لوازم بهداشتی خیابان بنی‌هاشم

خیابان بنی‌هاشم که نبش اتوبان صیاد شیرازی قرار دارد و از اتوبان حکیم هم می‌توانید به آن برسید یکی از مراکز مهم فروش انواع کاشی، سرامیک، سینک، هود، اجاق گاز و شیرآلات ساختمانی می‌باشد که می‌توانید برای خرید عمده و تک به فروشگاه‌های موجود در آنجا سر بزنید.

خیابان ملاصدرا – خیابان شیراز در تهران

در این خیابان هم فروشگاه‌های زیادی برای خرید کاشی، سرامیک و تجهیزات بهداشتی ساختمان و جود دارد که با رفتن به آنجا می‌توانید برندها و پخش کننده‌های زیادی را مشاهده کنید که سالها در صنف فروش لوازم بهداشتی ساختمان فعالیت دارند.

خبرجدید: شیرآلات کسری با کمترین افزایش قیمت در سال ۱۴۰۰

کارخانه‌های تولید کننده لوازم بهداشتی ساختمان کجا هستند؟

طبیعتا این کارخانجات در بیرون از شهر تهران هستند و در اطراف تهران شهرک‌های صنعتی فراوانی قرار دارد که معروف ترین آن شهرک صنعتی عباس آباد است که اکثر کارخانجات برندهای معروف تولید کننده لوازم بهداشتی ساختمان در آنجا قرار دارند. همچنین در شهریار، شورآباد و اتوبان قم چندین شرکت سازنده لوازم بهداشتی ساختمان وجود دارد.

نکته آخر

در شهرهای بزرگ مانند اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز قیمت لوازم بهداشتی با تهران تفاوت چندانی ندارد و نیاز نیست برای تنوع بیشتر یا قیمت پایین تر به تهران سفر کنید. فقط افرادی که قصد خرید عمده و یا خرید محصولات زیاد برای پروژه‌های بزرگ را دارند به صرفه تر است که پخش کننده‌های تجهیزات ساختمانی در تهران را بیشتر بررسی کنند تا خرید موفقی را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *