ترکیه, گردشگری

بهترین مقاصد برای سفر به ترکیه کدام است؟

خوب سوالی که بهترین شهرهای ترکیه برای سفر کدامند؟ این سوال در ذهن بسیاری از علاقه مندان به سفر به این کشور اوراسیایی وجود دارد و جواب به آن بی شک کمی‌پیچیده و دشوار است! دشواری این سوال نیز تنها به دلیل متنوع بودن شهرهای توریستی این کشور است. در اصل می‌ توانیم بگوییم ترکیه کشوری است که هر نوع توریستی با هر سلیقه از سفر به شهرهای مختلف آن نهایت لذت را می‌‌برد. ترکیه کشوری با تاریخی بلند بالاست که در منطقه جغرافیایی خاصی جای گرفته است و بخشی از این کشور در قاره اروپا و بخشی عمده دیگر آن در قاره آسیا قرار دارد. ترکیه یکی از همسایه‌‌های شمال غربی ایران است که به دلیل عدم نیاز به دریافت ویزا برای توریست ‌های ایرانی به قطب مهمی‌در صنعت گردشگری خارجی در کشور ما بدل شده است.

ترکیه یکی از بهترین و پرطرفدارترین کشورهای گردشگری در کل جهان محسوب می‌شود که انواع جاذبه ‌های بکر و تاریخی را به زیبایی در خود جای داده است. شما در سفر با تور ترکیه آثار باستانی باشکوه، طبیعتی بی ‌نظیر، شهرهایی با معماری مدرن و سنتی، نزدیکی به ایران، اشتراکات فرهنگی و… را از نزدیک مشاهده می‌کنید و در نهایت ترکیه نزد مسافران ایرانی به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است.

تور وان ترکیه

وان به دلیل مراکز خرید بسیار زیادش، نزدیکی به ایران و موقعیت دیدنی ‌اش در کنار بزرگترین دریاچه ترکیه به محبوبیت زیادی رسیده است. شهر وان یکی از جواهرات شگفت انگیز در شرق ترکیه است که اگر قصد سفر به شرق ترکیه را دارید، بهترین گزینه برای شما تور وان است. وان که درست در کنار ساحل دریاچه آبی رنگی، درست در کنار جاده باستانی ابریشم قرار گرفته است و تجربه ای جدید و بی نظیر از جاذبه‌های شگفت انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. این منطقه از لحاظ تاریخی نیز حائز اهمیت است، چون قبل از اینکه توسط بیزانس، سلجوقیان و عثمانی فتح شود، پایتخت پادشاهی اورارتو و ارمنستان بوده، بنابراین معماری باستانی بسیار جالبی را در اطراف وان ترکیه را می‌بینید. از جاذبه‌های گردشگری وان می‌توان به دریاچه وان، جزیره آختامار، کلیسای آختامار، قلعه‌های تاریخی مختلف، آبشار مرادیه و مراکز خرید جذاب این شهر اشاره کرد.

ایام نوروز بهترین فرصت مناسبی برای خرید در شهر وان می‌باشد و گشت و گذار در جاذبه‌های گردشگری این مقصد شما را سرشوق می‌آورد. در ضمن برای این که هزینه کمتری برای سفرتان خود بپردازید، پیشنهاد ما به شما رزرو پکیج تور وان نامی‌گشت می‌باشد. تور زمینی وان در آژانس هواپیمایی نامی‌گشت ایرانیان از بهترین و ارزان ترین روش‌ها برای سفر به شهر وان ترکیه محسوب می‌شود؛ به طوری که به دلیل محبوبیت بالای تور زمینی، پروازهای کمتری به سمت وان انجام می‌شود. تور زمینی وان نوروز با قطار و اتوبوس VIP هم برگزاری می‌شود و سفر زمینی به وان با اتوبوس از مرز رازی در نزدیکی شهر خوی در ایران انجام می‌شود که در شهر خوی سوار اتوبوس‌های ترکیه ای می‌شوید و در ادامه به شهر وان ترکیه خواهید رسید.

تور کوش آداسی ترکیه

کوش آداسی (Kuşadası) یکی از شهری ساحلی و بسیار محبوب ترکیه در فصل تابستان است که در 95 کیلومتری جنوب شهر ازمیر قرار گرفته است. بسیاری از گردشگران تور کوش آداسی را با آنتالیا مقایسه می‌کنند؛ چون از بسیاری جهات خیلی بهم شبیه هستند. همچنین وجود هتل‌های متنوع و 5 ستاره یوآل، مراکز تفریحی کوچک و بزرگ و پارک آبی‌های هیجان انگیز و صد البته آب و هوای مطبوع از نکات مشترک بین این دو شهر ترکیه هستند. بدک نیست بدانید که عبارت ” کوش آداسی ” به معنای سَر پرنده است که نشان از شکل ظاهری این سرزمین دارد. در سفر با تور کوش آداسی هم جاذبه‌های گردشگری تاریخی را خواهید دید و هم جاذبه‌های طبیعی و تفریحات هیجان انگیز.

بنابراین اگر به دنبال انتخاب یک مقصد ساحلی جذاب برای سفر به ترکیه هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ خرید تور مسافرتی کوش آداسی بروید. آب ‌و هوای معتدل و مطبوع کوش آداسی باعث شده است تا در تمام طول تابستان گردشگران زیادی راهی این مقصد در ترکیه شوند. ئر ضمن شما می‌توانید  ارزان‌ترین تور کوش آداسی را از مجموعه مسافرتی نامی‌گشت تهیه کنید و البته تورهای لحظه آخری و ارزان کوش آداسی یا آفر تور کوش آداسی از دیگر گزینه‌های ارزان قیمت شما محسوب می‌شود.

ویژگی مثبت کوش آداسی دسترسی آسان و حمل ‌و نقل عمومی‌بسیار مناسب آن است. اگر قصد دارید سفری عالی تجربه کنید، هتل‌های 5 ستاره مدرن کوش آداسی را انتخاب کنید. هتل‌های پنج ستاره ‌ای اعم از: رامادا ریزورت کوش آداسی اند گلف (Ramada Resort Kusadasi & Golf)، هتل سی لایت ریزورت (Sealight Resort Hotel)، هتل آمارا سی لایت (Amara Sealight Elite Hotel) و تعدادی هتل دیگر که در تمامی‌این هتل‌‌ها چند استخر روباز و سرپوشیده، سرسره ‌های آبی و فضای مناسب برای بازی‌‌های مختلفی همچون گلف، تنیس و امکانات دیگر وجود دارد و هرکدام تفریحگاهی کامل برای گذراندن تعطیلاتی خاطره انگیزی است. با شرکت در تور کوش آداسی می‌توانید از تمامی‌این لذت‌‌ها بهره مند می‌شوید.

نتیجه گیری نهایی

در ضمن آژانس هواپیمایی نامی‌گشت ایرانیان بهترین و متنوع ترین تورهای ترکیه در قالب تور وان، تور کوش آداسی و… در طیف گسترده ای که با توجه به ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از تورهای ارائه شده توسط آژانس مسافرتی نامی‌گشت هم به وب سایت این مجموعه به آدرس www.namigasht.com مراجعه نمایید و هم با شماره تلفن 49398- 021تورهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *