مهاجرت

بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به کانادا، استرالیا و آلمان کدام است؟

مدرک فنی برای مهاجرت

امروزه با توجه به وضعیت نامناسب اشتغال در کشور تقاضا برای مهاجرت کاری به خارج از ایران افزایش چشمگیری داشته است و کانادا، استرالیا و آلمان از جمله پرطرفدارترین کشورها برای مهاجرت هستند.

برای مهاجرت به این کشورها روش‌های گوناگونی وجود دارد، مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای از جمله روش‌های پرطرفدار مهاجرت است که امروزه افراد بسیاری به دنبال آن هستند. اما بهترین مدرک فنی برای مهاجرت به خارج از ایران کدام است، باید بگوییم امروزه آموزشگاه‌های متعددی مدرک فنی به کارآموزان خود ارائه می‌دهند، بیشتر مدارک ارائه شده از سوی این مراکز اعتبار بین المللی نداشته و برای مهاجرت به شما کمکی نخواهد کرد.

اگر تصمیم به مهاجرت دارید و می‌خواهید برای آینده خود برنامه ریزی کنید، با ما تا انتها این مطلب همراه باشید. در این مقاله شما را بهترین مدرک فنی برای مهاجرت همچنین رشته‌های پولساز در این کشورها آشنا خواهیم کرد.

بهترین مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت به خارج از ایران

اگر می‌خواهید از طریق مدرک فنی به کشورهای کانادا، استرالیا و آلمان مهاجرت کنید باید بگوییم بهترین مدرک فنی حرفه ای برای مهاجرت به این کشورها، مدرک رسمی‌فنی حرفه ای است.

این مدرک توسط سازمان فنی حرفه ای کشور صادر شده ، قابل ترجمه رسمی‌بوده و به دلیل داشتن کد بین المللی در 186 کشور دارای اعتبار است. به دلیل اعتبار بالای این مدرک، داشتن آن در پرونده مهاجرتی یک امتیاز ویژه محسوب شده و می‌تواند فرایند مهاجرت شما را آسان تر کند.

چگونه مدرک رسمی‌فنی حرفه ای دریافت کنیم؟

دریافت مدرک رسمی‌فنی حرفه ای مستلزم قبولی در آزمون‌های کتبی و عملی که از سوی سازمان فنی حرفه ای برگزار می‌شود، می‌باشد. برای قبولی در این آزمون‌ها شما می‌بایست ابتدا به مهارت‌های مورد نیاز در این مشاغل تسلط کامل داشته باشید.

امروزه آموزشگاه‌های فنی حرفه ای بسیاری دوره‌های فنی را برگزار کرده و به آموزش صفر تا صد مفاهیم فنی می‌پردازند. توصیه می‌کنیم بهترین آموزشگاه فنی را شناسایی کرده و دوره دلخواه را در آن ثبت کنید.

پیش از ثبت نام ، توصیه می‌کنیم ابتدا به بررسی رشته‌های پردرآمد در کشور مورد نظر برای مهاجرت بپردازید. به طور مثال در کشوری مانند استرالیا مشاغل مربوط به کشاورزی، صنعت و خدمات از قبیل مهندس کشاورزی، تکنسین کشاورزی، جوشکاری، مکانیکی خودرو، لوله کشی، نصب و تعمیرات پکیج و کولر، برقکاری بسیار پرطرفدار است.

همچنین مشاغل مربوط به برق و الکترونیک، تعمیرات و تاسیسات، برق صنعتی، کشاورزی در کانادا بسیار پرطرفدار و آینده دار می‌باشد.

آموزشگاه فنون برق

بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای کدام است؟

همانطور که اشاره شد امروزه آموزشگاه‌های متعددی در کشور دوره‌های فنی حرفه ای را برگزار کرده و افراد را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند. در میان آموزشگاه‌های فنی، مجتمع آموزشی فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در تهران است که به صورت کاملا تخصصی و در کارگاه‌های عملی دوره‌های خود را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می‌نماید.

این آموزشگاه با برگزاری دوره‌های تخصصی خود تمام آنچه برای موفقیت در آزمون‌های رسمی‌فنی مورد نیاز است را به شما عزیزان آموزش می‌دهد، ضمن اینکه در پایان دوره مدرکی معتبر و بین المللی نیز در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

امکان تجدید دوره در صورت عدم یادگیری، پشتیبانی نامحدود کارآموزان برخی از دیگر مزایای شرکت در این آموزشگاه است.

آموزشگاه فنون برق، دوره‌های متعددی را در زمینه برق، الکترونیک، مکانیک، تعمیرات و تاسیات برگزار می‌نماید. در ادامه با برخی از پرطرفدارترین رشته‌ها در این آموزشگاه که از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت نیز هستند آشنا خواهیم شد.

تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل

همانطور که می‌دانید امروزه گوشی‌های هوشمند به دلیل کاربردهای بسیاری که دارند بسیار مورد استفاده قرار گرفته و این موضوع بازار کار تعمیرات آنها را در تمامی‌کشورها  بسیار داغ و پررونق کرده است. بنابراین اگر به دنبال یک شغل عالی و درآمدزا برای مهاجرت هستید، تعمیرات موبایل از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد.

برای ورود به این شغل شما می‌بایست با نحوه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری در انواع مدل‌ها و برندهای موبایل آشنا باشید. در دوره آموزش تعمیر موبایل فنون برق به صورت تخصصی و کاملا عملی به این مباحث به شما آموزش داده می‌شود. در پایان این دوره شما می‌توانید به راحتی وارد بازار کار شده و به درآمدزایی و کسب تجربه بپردازید.

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

یکی از رشته‌های بسیار عالی و آینده دار برای مهاجرت به خارج از کشور، تعمیرات بردهای الکترونیکی می‌باشد. علت این موضوع نیز نقش مهم بردهای الکترونیکی در انواع لوازم برقی و الکترونیک می‌باشد. بردهای الکترونیک از اجزا و قطعات گوناگونی تشکیل شده و آسیب دیدن هر یک از این قطعات می‌تواند بر عملکرد صحیح لوازم الکترونیک تاثیر منفی بگذارد.

در دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه فنون برق، در کارگاه‌های مجهز و به صورت کاملا عملی می‌توانید با انواع بردهای الکترونیکی و نحوه عیب یابی و تعمیرات آنها آشنا شوید.

تعمیرات لوازم خانگی

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

رشته تعمیرات لوازم خانگی از دیگر رشته‌های بسیارعالی برای مهاجرت به خارج از کشور است. همانطور که مشاهده می‌کنید امروزه لوازم خانگی تنوع گسترده ای داشته و در تمامی‌خانه‌ها و آشپزخانه‌ها تعداد بسیاری از لوازم خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تنوع بسیار این لوازم، همچنین استفاده بسیار از آنها تعمیرات لوازم خانگی را به یکی از شغل‌های مناسب با بازار کار عالی و همیشگی در تمامی‌کشورها تبدیل کرده است.

در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنون برق به صورت تخصصی و کاملا عملی نحوه تعمیرات و عیب یابی انواع مشکلات مربوط به برد و مکانیکی لوازم خانگی آموزش داده می‌شود. با شرکت در این دوره در مدت زمانی کوتاه به تعمیرکار متخصص لوازم خانگی تبدیل شده و می‌توانید انواع لوازم خانگی را عیب یابی و تعمیر نمایید.

این آموزشگاه علاوه بر رشته‌های فوق، دوره‌هایی از قبیل برق کشی ساختمان، نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج، مکانیکی خودرو، جوشکاری، لوله کشی و غیره را برگزار می‌نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه، می‌توانید به درگاه اینترنتی https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید و در جریان ریز و جزئیات دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گیرند. همچنین، شماره تلفن ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ در شبکه‌های مجازی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و نقطه نظرات متقاضیان و علاقمندان به دوره‌های فنی حرفه ای می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *