آرایش و زیبایی

بهترین محصولات بالم لب موجود در بازار ایران کدامند؟

شاید شما هم از نشانه‌هایی مانند خشکی، ترک زدگی، پوسته پوسته شدن و التهاب و ایجاد زخم‌های موضعی بر روی لب‌های خود رنج می‌برید. عوامل مختلفی مانند سرد یا خشک بودن هوا، مصرف برخی داروها، ابتلا به بیماری‌های گوناگون و همچنین عادت به جویدن پوست لب‌ها در ایجاد این نوع آسیب‌ها نقش دارند. داشتن لب‌هایی نرم، لطیف و خوش رنگ در گیرایی صورت تاثیر بسزایی دارد و از جمله اصلی‌ترین فاکتورهای زیبایی شناسی محسوب می‌شود. به همین دلیل در فرایند میکاپ از ابزارهای آرایشی مخصوص برای آرایش لب‌ها مطابق با فرم، حالت و رنگ پایه‌ای لب استفاده می‌شود.

مراقبت اصولی از پوست لب به واسطه استفاده از محصولات مراقبتی گوناگون باعث می‌شود ضمن حفظ سلامت لب‌ها و جلوگیری از ایجاد حساسیت و آسیب در آن‌ها به ایجاد حالت ظاهری طبیعی مناسب در لب‌های شما کمک می‌کند. زمانی که رطوبت و لطافت طبیعی لب‌ها به تحت اعمال تاثیر شرایط گوناگون از بین می‌رود احساس ناخوشایندی ایجاد می‌شود و به همین دلیل برای رفع چنین مشکلاتی از محصولات مراقبتی مناسب استفاده می‌شود. محصولات متنوعی در بازار وجود دارند که به طور اختصاصی برای مراقبت هر چه بیشتر از سلامت لب‌ها طراحی شده‌اند.

بالم‌ لب یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبتی و بهداشتی لب است که در سال‌های اخیر از خواص دارویی آن برای بهبود شرایط لب‌ها استفاده می‌شود. از بالم لب برای نرم کردن لب‌ها، ایجاد رطوبت کافی در پوست آن‌ها و رفع مشکلاتی نظیر ترک خوردگی، خشکی، زخم‌ها و پوسته پوسته شدن لب‌ها استفاده می‌شود. استفاده روزانه از این نوع محصولات باعث ایجاد لطافت، طراوات، درخشندگی و آبرسانی به لب‌ها شده و لایه‌ای محافظتی را بر روی پوست لب‌ها ایجاد می‌کند. قیمت بالم لب وابسته به برند تولید کننده، فواید درمانی و حجم محصول مورد نظر قابل تغییر است.

با توجه به اهمیت استفاده از بالم لب و جنبه‌های درمانی و مراقبتی این نوع محصولات قصد داریم در ادامه این مقاله شما را با تعدادی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار آشنا کرده و ویژگی هر یک را ذکر نماییم.

بهترین برندهای بالم لب موجود در بازار ایران

در ادامه با بهترین برندهای بالم لب موجود در بازار ایران آشنا خواهید شد:

لابلو

برند آلمانی لابلو از مطرح‌ترین تولید کنندگان محصولات مراقبتی، بهداشتی و آرایشی به شمار می‌آید.‌ بالم لب مدل اورجینال لابلو یکی از محبوب‌ترین محصولات بازار است که در ساخت فرمولاسیون آن از عصاره دانه‌های طبیعی، روغن جوجوبا و شی‌باتر استفاده شده است که عنوان مرطوب کننده‌های طبیعی در آبرسانی به پوست لب و حفظ رطوبت آن در محدوده ایده‌آل موثر عمل می‌کنند.

فلورمار

بالم لب فلورمار از دیگر محصولات پرطرفداری است که با خواص و جنبه‌های درمانی خود در رفع مشکلات مختلف لب‌ها نظیر خشکی و ترک زدگی کمک کننده است. در ساختار این بالم از کره گیاهی شی استفاده شده است که علاوه بر محافظت از لب‌ها، خشکی و ترک زدگی آن‌ها را نیز برطرف کرده و با ایجاد آبرسانی مناسب به پوست لب، رطوبت طبیعی لب‌ها را حفظ می‌کند. بالم لب برند فلورمار همچنین دارای خاصیت ضد آفتاب بوده و از لب‌ها در برابر اعمال تاثیرات مضر تابش اشعه‌های نور خورشید محافظت می‌کند.

دکتر ژیلا

این بالم ضد ترک با خواص درمانی خود در رفع خشکی لب‌ها و التیام‌ آن‌ها موثر است. جنبه‌های نرم کنندگی و مرطوب کنندگی این محصول ضمن مراقبت از لب‌ها، طراوت و لطافت را در پوست لب‌ها ایجاد می‌کند. روغن آووکادو، ویتامین E، ویتامین A، مشتقات روغن زیتون، روغن جوجوبا، عصاره آلوئه ورا و شی‌باتر تاثیر بسزایی در نرم کنندگی و آبرسانی در پوست لب دارند و آثار آسیب ناشی از خشکی و ترک زدگی را از بین می‌‌برند.

بالم ضد ترک برند دکتر ژیلا همچنین تاثیرات خطر آفرین ناشی از تابش پرتوهای UV-A و UV-B را خنثی کرده و به دلیل برخورداری از SPF 20 سطح محافظت در برابر اشعه‌های فرابنفش را افزایش می‌دهد.

کامان

کامان از دیگر برندهای شناخته شده محصولات بهداشتی و مراقبتی است که به دلیل کیفیت بالا و استفاده از متریال طبیعی محبوبیت زیادی دارد. نرم کننده و براق کننده محافظ کامان با رایحه توت فرنگی حاوی ویتامین‌های E و A است که ضمن ایجاد لطافت در پوست به درخشندگی لب‌ها کمک می‌کنند.

خواص ترمیم کنندگی این‌ محصول در رفع و درمان مشکلاتی نظیر ترک زدگی و زخم‌های لب موثر است. بالم لب کامان دارای SPF 15 با فیلتر UV است که از پوست در برابر اثرات مخرب ناشی از تابش نور خورشید محافظت می‌نماید. روغن شی‌باتر و روغن آرگان استفاده شده در فرمولاسیون این محصول نیز خواص دارویی طبیعی دارند و میزان جذب مواد در پوست را افزایش می‌دهند.

نیوآ

بالم لب ماتیکی برند نیوآ به عنوان یکی از رژلب‌های ویتامینه و دارویی در حفظ چربی طبیعی و رطوبت کنترل شده پوست لب موثر بوده و از پوسته پوسته شدن لب‌ها در نتیجه آسیب پذیری و شکنندگی پوست ممانعت می‌کند. عصاره آلوئه ورا موجود در این بالم از جمله فراورده‌های طبیعی است که لطافت و طراوت را برای پوست لب‌ها به ارمغان می‌آورد. ایجاد درخشندگی در لب‌ها نیز از دیگر تاثیرات استفاده از این محصول به شمار می‌آید.

گلدن رز

بالم لب رنگی گلدن رز بهترین انتخاب برای تغذیه پوست لب‌ها و آبرسانی کافی به آن‌ها به شمار می‌آید. هیالورونیک اسید، ویتامین E و روغن درخت قلم اصلی‌ترین مواد طبیعی موجود در ساختار این نوع محصول هستند که در کنار ایجاد رطوبت کافی و رفع مشکلات مختلف، درخشندگی بیشتری به لب‌ها بخشیده و در از بین بردن ناهمواری‌های لب‌ها موثرند.

بالم لب رنگی گلدن رز مانند رژلبی طبیعی و ویتامینه علاوه بر ایجاد رنگ و حالت مطلوب و خوشایند در لب‌ها، به سبب برخورداری از SPF 15 پوست لب را در برابر تابش اشعه‌های مضر ماورای بنفش محافظت می‌کند. رنگدانه‌های قوی این محصول برای مدت زمان طولانی در طول روز بر روی لب‌ها باقی مانده و تاثیرات درمانی خود را اعمال می‌کنند.

نتیجه گیری

استفاده از بالم لب با وجود خواص دارویی و طبیعی مناسب، یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راهکارها برای رفع مشکلات پوستی لب‌ها به شمار می‌آید و علاوه بر ایجاد حالت مطلوب و درخشندگی در لب‌ها، جنبه‌های محافظتی از آن را نیز افزایش می‌دهد. بنابراین لازم است با توجه به نوع نیاز خود فرمولاسیون این محصولات مراقبتی را در نظر گرفته و نمونه مناسب را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *