گردشگری

از کجا تور کیش بگیریم

کیش در سال‌های اخیر محبوب‌ترین شهر توریستی ایران بوده که مسافران زیادی را به خود جلب می‎کند. جزیره کیش در جنوبی‌ترین کشور ایران قرار دارد. در تور کیش از اصفهان می‌توانید جدیدترین و جذاب‌ترین تفریحات آبی را تجربه کنید. این جزیره جاذبه‌های گردشگری، سواحل زیبا، مراکز خرید متفاوت، هتل‌های مجلل و لوکس و… را در دل خود جای داده است که با استفاده از این موارد توانسته نظر بسیاری از مردم ایران و دنیا در مسافرت عوض کند و همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند.

جاذبه‌های گردشگری

وقتی سفر خود را شروع می‌کنید؛ چند روز از سفر خود را به جاهای دیدنی کیش اختصاص دهید. کیش، مکان‌های توریستی کم ندارد و می‌تواند شما را تا چند روز سرگرم خود کند. از جاذبه‌های گردشگری کیش می‌توان به کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز کیش، پارک ساحلی مرجان‌ها، درخت سبز، پارک دلفین‌ها و… اشاره کرد.

کشتی یونانی

می‌توان گفت معروف‌ترین جاذبه‌ گردشگری جزیره کیش، کشتی یونانی است. این کشتی در چهار مرداد 1345 در روستای باغو به گل نشست و تا امروز در جای خود مانده است. نام‌های کشتی به ترتیب امپایر ترومپت، نچرالیست، کوروش پارسی، همدان و هنگام به گل نشستن کولا اف بود؛ این نام یونانی بوده و به همین منظور به کشتی یونانی معروف شده است. ساحل زیبای این منطقه و کنار آن کشتی یونانی منظره بسیار زیبایی را برای عکس و لذت از طلوع و غروب خورشید به وجود می‌آورد.

شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزممینی کاریز یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش است و قدمت این اثر باستانی به 2500 سال قبل برمی‌گردد. از ویژگی‌های جالب این شهر زیرزمینی می‌توان به مرجانی بودن، جریان آب شیرین، هوای خنک زیر زمین و سقف مرجانی مملو از فسیل‌های با قدمت بسیار بالا اشاره کرد. سقف شهر کاریز روزی قسمتی از دریا بوده و الان مملو از فسیل‌ها، صدف، آبزیان و… است که می‌توانید این را به سادگی ببنید.

تور کیش ارزان و لحظه آخری

یکی از راه‌هایی که امروزه بیشتر مردم برای مسافرت انتخاب می‌کنند، خرید تور ارزان کیش و لحظه آخری کیش است. تور لحظه آخری کیش معمولا قیمت بسیار ارزان‌تری از تورهای معمولی داشته و مسافران با خرید یک تور لحظه آخری می‌توانند سفری ارزان و کم هزینه را تجربه کنند. البته کیفیت و خدمات تور کیش به تور آن نیز بستگی دارد؛ ولی قبل از خرید این تور حتما امکانات تور را بررسی کنید. دلیل ارزان بودن تور لحظه آخری فقط تکمیل ظرفیت این تور است. به‌طورمعمول این تورها ظرفیت کمی‌دارند و برای کسانی که تنها سفر می‌کنند، بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود و جستجو در تور علی بابا کیش لیست تورهای موجود را ببینید. برای پیدا کردن تورهای ارزان می‌توانید براساس قیمت مرتب‌سازی فرمایید و برای یافتن تورهای لحظه آخری هنگام انتخاب تاریخ سفر می‌توانید گزینه لحظه آخری را انتخاب کنید تا لیستی از تورهای لحظه آخری کیش را ببینید.

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش که در سال 1370 احداث شده، در بخش شرقی جزیره و اطراف جزیره مرجان قرار دارد. این بازار لوکس دارای مساحتی بالغ بر 200 هزار متر مربع بوده و در یک طبقه ساخته شده است. این بازار 200 غرفه تجاری، 80 دفتر برای امور اداری، 120 سوئیت همراه انبار برای هر واحد، دو رستوران و دو کافه دارد. واحدهای تجاری موجود در بازار مرجان کیش به فروش لوازم خانگی، پوشاک مختلف زنانه مردانه و بچگانه، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و مواد غذایی اختصاص دارند و گردشگران تورهای کیش از مشهد می‌توانند هنگام گشتن در این مکان، هر آن چه را که لازم دارند، بخرند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این بازار، داشتن آکواریوم 5400 متر مکعبی بوده که انواع مختلفی از آبزیان را درون خود جای داده است. آبنماهای بسیار زیبایی به ارتفاع 50 متر نیز در بازار مرجان تعبیه شده که در نورپردازی آن‌ها 420 پروژکتور به‌کار رفته و منظره‌ای دل‌انگیز را نمایان ساخته است. از امکانات بسیار خوب این مرکز خرید می‌توان به مواردی چون خودپرداز، کافی‌شاپ، رستوران، نمازخانه، پارک، آکواریوم، بانک و فودکورت اشاره کرد. این مرکز خرید یکی از بهترین انتخا‌ب‌ها برای افرادی است که دنبال اجناس مارک و برند هستند و می‌توانند خریدهای موردپسندی داشته باشند.

در سفر این کارها را انجام دهید

غواصی در کیش یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین کارهای است که می‌توانید انجام دهید. تماشای دنیای زیر آب  و شنا کردن با ماهی‌ها می‌تواند یکی از بهترین لحظات زندگی شما در سفر باشد؛ این کار در روز و شب انجام می‌شود. اسکوتر زیردریایی کیش یکی از جدیدترین تفریحات آبی کیش است. این تفریح مهیج برای کسانی مناسب خواهد بود که علاقه به غواصی و شنا دارند؛ اما چگونگی آن را نمی‌دانند.

فلای بورد کیش نیز یکی از مدرن‌ترین ورزش‌های آبی و پرطرفدار جزیره کیش است. فلای بورد با اتصال به یک جت اسکی شخص را روی هوا معلق نگه می‌دارد و با پمپاژ فشار آب امکان مانور و انجام حرکات نمایشی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *