آرایش و زیبایی

آرایش ترند سال نو میلادی

چیزی به پایان سال 2022 باقی نمانده است و بسیاری در تکاپوی آغاز روزهای جدید هستند. علاقه‌مندان دنیای زیبایی نیز منتظرند تا با آخرین ترندها و سبک‌های جدید آرایشی آشنا شوند؛ مخصوصاً وقتی قرار است پای مهمانی‌ها و جشن‌های سال جدید یکی بعد از دیگری در میان باشد.

همه چیز درباره آرایش ترند سال نو میلادی

گرچه از زمان کرونا تا ماه‌های اخیر، سبک مینیمال و آرایش‌های ملایم به عنوان ترندهای زیبایی شناخته می‌شدند، اما به نظر می‌رسد که آرایش ترند سال نو میلادی بیشتر با رنگ‌های شاد و جسورانه و پر زرق و برق دیده خواهد شد.

سایه‌های براق، به روزترین مدل آرایش صورت سال نو

همه چیز از اواخر بهار امسال شروع شد؛ وقتی که بازیگران یک سریال پرطرفدار‌هالیوودی با گریم‌های متفاوتی که شامل سایه‌های رنگی و اکلیلی می‌شدند، در مقابل دوربین نقش آفرینی کردند. بعد از پخش قسمت‌های اول این سریال، بسیاری از جوانان و حتی نوجوانان به فروشگاه‌های آرایشی مراجعه کردند تا سبدشان را با سایه‌های رنگی پر کنند.

به نظر می‌رسد که چنین آرایشی در سال جدید هم طرفداران بیشتری بدست می‌آورد، مخصوصا که این سبک یادآور جسارت و اعتماد به نفس فراوان است. نگین‌های براقی که در پشت پلک‌ها چسبانده می‌شوند، خط چشم‌های طلایی و سایه‌های رنگارنگ از جمله ویژگی‌هایی هستند که در ترند آرایش صورت سال نو دیده خواهند شد.

رژ گونه‌های گرم، ترند متفاوت آرایش سال جدید

اگر از علاقه‌مندان رژگونه هستید، امسال سال شما خواهد بود! رژ گونه‌های گرم که با رنگ‌های هلویی، قهوه‌ای کمرنگ و مرجانی شناخته می‌شوند، از جمله ترندهای آرایش صورت سال نو به حساب می‌آیند. البته که به جز رنگ رژ گونه، تکنیک متفاوتی هم در استفاده از این لوازم آرایش وجود دارد که آن را به ترند آرایشی سال جدید تبدیل می‌کند.

این ترفند که در دهه 70 میلادی بسیار متداول بود، برای اولین بار توسط هنرمند آرایشگر آمریکایی Way Brandy به دنیای زیبایی معرفی شد. در این شیوه رژگونه علاوه بر گونه‌ها، روی شقیقه‌ها، زیر چشم و حتی در اطراف پلک‌ها نیز قرار می‌گیرد. بدین ترتیب چشم‌ها و صورت به کمک این روش کشیده‌تر به نظر خواهند رسید.

رنگ‌های نئونی، به روزترین مدل آرایش صورت سال نو

همانطور که گفتیم حرف اول ترند آرایشی امسال استفاده از رنگ‌های جیغ و شاد است. رنگ‌های نئونی از دیگر سبک‌های جدیدی هستند که بیشتر از گذشته در آرایش سال جدید دیده خواهند شد. حتی استفاده کمی‌از رنگ نئون سبز یا آبی در گوشه داخلی چشم‌ها می‌تواند به راحتی شما را وارد این بازی جسورانه کند!

مژه‌های بلند، ترند همیشگی آرایش

همیشه مژه‌های بلند و پر، به عنوان یک نقطه عطف در آرایش صورت شناخته می‌شدند. البته که منظور ما مژه‌های اکستنشن و اغراق شده‌ای نیست که این روزها به لطف آرایشگران و متخصصان زیبایی، چشمها را مصنوعی و غیرطبیعی نشان می‌دهند.

در حقیقت یکی از ترندهای امسال مژه‌های طبیعی است که به کمک یک ریمل خوب، کمی‌از حالت عادی پرتر و تیره‌تر دیده شوند. خوشبختانه چنین ترندی تنها با تهیه یک ریمل مناسب امکان پذیر خواهد بود. توصیه ما به شما در این زمینه خرید ریمل نوت مدل Lash Code است که به سادگی، زیبایی چشم‌هایتان را دوچندان می‌کند.

لب‌های براق، سبکی متفاوت در آرایش سال جدید

در سال‌های اخیر، رژ لب‌های مات و کمرنگ نقش اصلی آرایش در صورت را بازی می‌کردند. با این حال به نظر می‌رسد که دیگر این سبک از آرایش به اندازه گذشته جذاب و پرطرفدار نیست. استفاده از برق لب‌ یا همان لیپ گلاس‌ به جای رژ لب، به روزترین مدل آرایش صورت سال نو خواهد بود که قطعاً تا مدتها در صدر علاقه‌مندی‌های افراد باقی می‌ماند.

مدل موهای خیس، شگفتی آرایش سال نو

مدل موهای خیس از جمله ترندهایی است که اخیرا توسط بازیگران معرف‌هالیوودی مانند مگان فاکس و زندایا به نمایش در آمده‌ است. موهای مرطوب یا خیس، به صورت ظاهری جسورانه می‌بخشد و به طور شگفت‌انگیزی جذاب و متفاوت است! تنها کافی است به کمک براق کننده‌ها، موهایتان را مرطوب کنید و آنها را به صورت دم اسبی یا ساده ببندید!

کرم پودر ملایم، ویژگی خوب آرایش در سال جدید

گرچه استفاده از رنگ‌های جیغ و براق، ویژگی مهم ترند آرایش سال نوی میلادی معرفی شده است، اما خوشبختانه آرایش پوست به تقلید از سال‌های قبل، ملایم و مات خواهد بود. در سال جدید همچنان ترجیح بر این است که پوست حالت طبیعی خود را حفظ کند و تنها از کمی‌کانسیلر یا کرم پودرِ سبک برای کمرنگ کردن لک‌های تیره صورت استفاده شود.

ابروهای پر و طبیعی، تکرار دوباره سبک‌های آرایشی گذشته

در سال‌های اخیر ابروهای پر و طبیعی یکی از جذاب‌ترین ترندهای آرایش صورت به حساب می‌آمدند. خبر خوب این است که همچنان در سال جدید داشتن ابروهای طبیعی، بخش مهمی‌از آرایش خواهد بود. امسال نیز مانند سال‌های قبل، بالا بردن تارهای ابرو یا همان لیفت ابروها پرطرفدار است و احتمالا بیشتر از قبل روی صورت افراد دیده می‌شود.

فراموش نکنید که چنین ترندی بیش از همیشه بر سادگی تاکید می‌کند. پس اگر در فکر ابروهای نامرتب، اغراق شده و یا کشیدن مداد ابرو به صورت غیرطبیعی هستید، همه چیز را فراموش کنید و به طبیعی‌ترین حالت پیش بروید!

سخن آخر

با وجود اینکه دنیای آرایش قانون و حد و مرزی ندارد، اما هر سال سبک‌های جدید و متفاوتی به عنوان ترندی تازه به علاقه‌مندان زیبایی معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد که در سال 2023، تاکید ترندهای آرایشی بیشتر از همیشه بر رنگ‌های شاد و براق استوار است تا بدین ترتیب، جسارت و اعتماد به نفس در میان افراد زنده شود.

یک دیدگاه برای “آرایش ترند سال نو میلادی

  1. سحر گفت:

    برای آرایش‌های مناسب نوروز مطلبی ندارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *