املاک, اینترنت, ساختمانی

کارآمدترین روشهای تبلیغات و بازاریابی برای شرکت ساختمانی

تبلیغات و بازاریابی جزو مهمترین مسائل شرکت‌های ساختمانی به شمار می‌رود. وجود رقبای زیاد، فشردگی بازار و همچنین میل به رشد و کسب درآمد بیشتر، از جمله دلایلی است که شرکت‌ها را ملزم به اجرای تبلیغات می‌کند.

امروزه در سراسر ایران و جهان بودجه‌های تبلیغاتی شرکت‌ها چندین برابر شده و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و پیمانکاری ساختمان نیز در رقابت برای دریافت پروژه‌های بیشتر، تبلیغات خود را افزایش داده اند و استفاده از روش‌های جدید تبلیغاتی را برای کسب نتایج بهتر در پیش گرفته اند. در ادامه این مقاله به معرفی روش‌های نوین و پربازده تبلیغات پیمانکاری ساختمان و بازاریابی صنعت ساختمان خواهیم پرداخت و تلاش می‌کنیم که روش‌هایی را معرفی کنیم که در عین کاهش هزینه‌ها، بازدهی بیشتری را به همراه داشته باشد. اگر به دنبال راهکارهایی برای افزایش مشتریان خود هستید، ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

تفاوت تبلیغات و بازاریابی

قبل از اینکه به معرفی نقش تبلیغات در افزایش مشتریان شرکت‌های پیمانکاری بپردازیم، توضیح کوتاهی در مورد تفاوت تبلیغات و بازاریابی را ارائه می‌کنیم. بطور کلی تبلیغات جزو زیرمجموعه‌های بازاریابی محسوب می‌شوند و این استراتژی بازاریابی یک شرکت است که روش‌های تبلیغاتیِ مورد استفاده را مشخص می‌کند.

بازاریابی مجموعه فعالیت‌هایی است که هدفشان آشنا کردنِ مشتریانِ احتمالی با محصول شرکت و تشویق آنها به استفاده از محصول شرکت است. از جمله فعالیت‌هایی که در بازاریابی انجام می‌شود شناخت مشتریان نسبت به محصول، جلب رضایت و پشتیبانی از مشتریان برای استفاده مجدد و همچنین حفظ رضایت مشتریان است.

و تبلیغات با هدف معرفی و فروش محصولات و خدمات شرکت به مشتریان انجام می‌شود. در واقع بخش معرفی محصولات و شناخت مشتریان نسبت به محصول که یکی از فعالیت‌های بازاریابی به شمار می‌رود، توسط روش‌های تبلیغاتی انجام می‌شود.

تاثیر تبلیغات آنلاین در جذب پروژه‌های پیمانکاری ساختمان

  • تقویت برندینگ شرکت
  • افزایش بازدیدکنندگان سایت شرکت
  • ارتباط سریع با بخش بزرگی از مخاطبان
  • افزایش لیست مخاطبان
  • جذب مشتری و سفارش پروژه در زمان کوتاه
  • افزایش اعتماد مخاطبان
  • بهبود جایگاه سایت در گوگل
  • ایجاد برتری نسبت به رقبا

کارآمدترین روش‌های تبلیغات آنلاین

همانطور که گفته شد، در این بخش قصد داریم روش‌هایی را برای تبلیغات آنلاین به شما معرفی کنیم که بازدهی و تاثیر بیشتری دارند و در عین حال نسبت به تبلیغات غیرآنلاین هزینه بسیار کمتری به همراه دارند.

پیشنهاد می‌کنیم که حتما این از روش‌ها استفاده کنید تا بتوانید پروژه‌های بیشتری دریافت کنید. ضمنا در صورتی که برای اجرای هر کدام از این روش‌ها نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید با مشاورین سایت سازه برتر ارتباط داشته باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل یکی از هدفمندترین روش‌های تبلیغاتی است که محصول یا خدمات شما را مستقیما به افرادی معرفی می‌کند که به دنبال آن هستند. در حقیقت در این روش، این مشتری است که به دنبال خدمات یا محصولات شماست و آن را در گوگل جستجو می‌کند و گوگل نیز تبلیغ شما را در نتایج بالای جستجو به او نشان می‌دهد و بدین ترتیب مشتری را مستقیما به سایت شما هدایت می‌کند.

با استفاده از تبلیغات گوگل می‌توانید در زمان بسیار کمی، افراد زیادی را به سایت خود هدایت کنید و سپس با محتوایی که در سایت قرار داده اید و پشتیبانان آنلاین سایتتان، این افراد به خرید خدمات و محصولاتتان ترغیب کنید و به سوالات آنها پاسخ داده و ابهامات آنها را برطرف کنید تا میزان سفارشات شما به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

البته تحریم شدن سایت‌های ایرانی توسط گوگل و همچنین هزینه آن که به دلار محاسبه می‌شود، از معایب مهم این روش به شمار می‌روند.

تبلیغات بنری در سایتهای ایرانی

روش دوم که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را انجام دهید، تبلیغات بنری است. شما می‌توانید با کمک سایت‌های واسط تبلیغاتی، بنر تبلیغاتی خود را در پربازدیدترین سایت‌های ایرانی نمایش دهید و به این ترتیب مخاطبان علاقمندِ زیادی روی تبلیغ شما را کلیک کرده و وارد سایت شما می‌شوند و با خدمات و محصولات شما آشنا خواهند شد.

مانند تبلیغات گوگل، در این روش نیز در زمان بسیار کم، افراد زیادی وارد سایت شما خواهند شد و همانطور که گفته شد، لازم است که آمادگی لازم را برای حضور این تعداد از مخاطبان داشته باشید.

نکته مهم این است که قبل از اجرای تبلیغات، باید سایت خودتان را برای ورود مخاطبان آماده کنید و ساختار سایت شما به گونه ای باشد که افرادی که وارد آن می‌شوند، بتوانند در کوتاه‌ترین زمان به چیزی که دنبالش هستند دست یابند و همچنین شماره‌های تماس و راه‌های ارتباطی با فروشنده‌های شما به راحتی در دسترس مخاطبان سایت قرار داشته باشد. ضمن اینکه باید محتوا و توضیحات هر صفحه از محصول یا خدمات شما بصورت حرفه ای طراحی و نوشته شده باشد تا مخاطبی که علاقمند به خرید است را به سمت تکمیل خرید هدایت کند.

رپورتاژ آگهی در سایت‌های ساختمانی

به احتمال زیاد با سایت‌های انتشار آگهی ساختمانی آشنا هستید و همچنین در خصوص انتشار آگهی در روزنامه و مجلات اطلاعات کافی دارید؛ کلیات رپورتاژ آگهی نیز مانند اینهاست که البته تفاوت‌هایی نیز بین آنها وجود دارد.

از جمله این تفاوت‌ها می‌توان به دائمی‌بودن رپورتاژ آگهی اشاره کرد، به این معنی که آگهی شما در سایت هدف حذف نمی‌شود و تا زمانی که آن سایت به فعالیت خود ادامه دهد، آگهی شما نیز در آن نمایش داده می‌شود. همچنین در رپورتاژ آگهی می‌توانید به صفحات مهم سایت خود لینک بدهید و مخاطبان را از آگهی خود به سایتتان هدایت کنید و به این ترتیب اعتبار سایت خود را نیز بیشتر کنید و ضمنا مشتریان خود را افزایش دهید.

رپورتاژ آگهی برای استراتژی‌های بلندمدت در بازاریابی بسیار کارآمد است و لازم است که در کنار تبلیغات کوتاه‌مدت، از روش‌های تبلیغاتی بلندمدت نیز استفاده کنید تا اعتبار و جایگاه سایت خود در ذهن مخاطبان و مشتریان تقویت کنید. در چنین شرایطی، بعد از گذشت مدتی، در صورتی که مخاطبان شما نیاز به محصولات و خدماتتان داشته باشند، بصورت مستقیم آدرس سایت شما را تایپ کرده و وارد آن می‌شوند و از شما خرید می‌کنند و بدین ترتیب خیلی راحت رقبای خود را کنار زده اید.

اگر مایلید در خصوص رپورتاژ آگهی اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید عبارت “تبلیغات ساختمانی سازه برتر” را در گوگل جستجو نمونه و با مراجعه به این سایت، توضیحات کامل را مطالعه نمایید.

سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل

سئو سایت نیز مانند رپورتاژ آگهی برای اهداف بلندمدت در بازاریابی بسیار کارآمد است. به کمک سئو می‌توانید سایتتان را به نتایج برتر گوگل برسانید و وقتی مخاطبان به دنبال محصولات و خدمات مشابه با شما هستند و آن را در گوگل جستجو می‌کنند، سایت شما را در نتایج بالاتر مشاهده می‌کنند و وارد آن می‌شوند.

در این روش دیگر به پرداخت هزینه به گوگل نیازی نیست و برای مدت طولانی سایت شما در نتایج برتر نمایش داده خواهد شد و مشتریان زیادی از این طریق با شما آشنا خواهند شد. اما اینکه شما بتوانید جایگاه‌های اول گوگل را کسب کنید، علاوه بر تخصص سئو، به زمان هم نیاز دارد و به همین جهت است که گفتیم برای اهداف بلندمدت کاربرد دارد.

جمع بندی

در این مقاله 4 روش پربازده تبلیغات آنلاین را معرفی کردیم که دو روش اول بازدهی سریعی دارند و برای اهداف فروش در کوتاه‌مدت مناسبند و دو روش بعدی در طولانی‌مدت نقش بسیار موثری در افزایش فروش و درآمد شما ایفا خواهند کرد و پیشنهاد می‌کنیم که تمام یا حداقل یکی دو مورد از این روش‌ها را اجرا کنید تا بتوانید به توسعه شرکت ساختمانی خودتان کمک کنید.

ضمنا برای اینکه بتوانید هر کدام از این روش‌ها را به درستی اجرا کنید و در آن به موفقیت برسید، لازم است که تخصص آن را داشته باشید و یا از افراد متخصص در همان زمینه کمک بگیرید تا پولی که برای تبلیغات هزینه می‌کنید هدر نرود.

در صورتی که مایل باشید می‌توانید با شماره 09192682620 تماس بگیرید و یا از طریق سایت سازه برتر با ما در ارتباط باشید تا برای طراحی و اجرای تبلیغات آنلاین شما، در کنارتان باشیم. همچنین می‌توانید در رپورتاژ آگهی‌های خود را در سایت سازه برتر منتشر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *