اینترنت, علم و فناوری

چرا خرید نود 32 یک امر حیاتی برای موبایل و کامپیوتر شماست؟

خرید لایسنس نود 32

تا زمانی که رایانه‎ها وجود داشته باشند، چه به اینترنت متصل شوند و چه بدون استفاده مکرر قرار گیرند،  همیشه نیاز به استفاده از یک آنتی‎ویروس خوب وجود دارند. شاید تصور اینکه روزی مجرمان سایبری دیگر راهی برای ایجاد مزاحمت و کلاهبرداری نیابند، کمی‌دور از ذهن باشد. اما به نظر می‎رسد که خرید نود 32 که یکی از نرم‌افزارهای ضدویروس شناخته شده در کل جهان است، بتواند کمک شایانی در تامین فضای امن در دستگاه‎های مختلف کند.

ویروس کامپیوتری، به طور معمول، به عنوان بیماری رایانه ای محسوب می‌شود. درست مانند ویروس‎های انسانی که باعث بیماری در انسان می‎شوند. ویروس‎ها می‎توانند از طریق اینترنت، ایمیل، فلش‌مموری،‌هارد آلوده‎ و حتی CD و DVD که دیگر چندان مورد استفاده قرار نمی‎گیرند، وارد یک سیستم شوند. برای اینکه بتوانید از این موضوع جلوگیری کنید، بهتر است خرید نود 32 را در برنامه خود قرار دهید.

آنتی ویروس چیست؟

آنتی‎ویروس برنامه‎ای است که علیه ویروس کار می‎کند. این برنامه ویروس را تشخیص می‏دهد و در نهایت آن را پاک خواهد کرد. اما آنتی‎‏ویروس‎ها قابلیت پیش‎گیرانه‎ هم دارند. به این معنی که فقط ویروس را از بین نمی‎برند، بلکه از آلوده شدن دستگاه شما (موبایل، کامپیوتر و …) نیز جلوگیری می‎کنند. در گذشته آنتی‎ویروس‎ها صرفا متکی بر پایگاه‎های داده‎ بودند اما هم اینک می‎توانند هر برنامه‌ای که رفتاری مشابه ویروس داشته باشد را تشخیص دهد.

آنتی‎ویروس نود 32 چیست؟

اگر به دنبال نرم‌افزارهای مختلف آنتی‎ویروس بوده‎اید، احتمالا با سایت‎هایی که برای خرید نود 32 هستند برخورد داشته‌اید. نود 32 (NOD32) مجموعه نرم‌افزارهایی امنیتی است که توسط شرکت ESET تولید می‏شود. از جمله کارهایی که این نرم‌افزار برای شما انجام می‎دهد:

  • جست‎وجوی سیستم برای پیدا کردن فایل‎‌های آلوده جدید و قدیمی
  • بررسی و ایمن‎سازی راه‎های نفوذ ویروس مانند فلش مموری، HTTP، POP3، SMTP و …
  • پاک کردن ویروس‎ها از فایل‌های Read Only

چرا خرید نود 32؟

کسانی که قصد خرید یک آنتی‎ویروس را دارند، با نرم‎افزارهای متعددی که ساخته‎ی شرکت‎های مختلف است، روبرو خواهند شد. اما چرا خرید نود 32 ؟

اگر نگاهی به رتبه‎بندی جهانی آنتی‎ویروس‎ها بیندازید، متوجه خواهید شد که آنتی‌ویروس نود 32 رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. همچنین در رتبه‎بندی‎ ارزان‎ترین نرم‎افزارهای آنتی‎ویروس جایگاه دوم را دارد. این نرم‎افزار دارای چندین سطح است که هر کدام از آن‎ها قابلیت‎‌ها و قیمت مخصوص به خود را خواهد داشت.  اما آیا نود 32 بهتر است؟

  • قیمت آن نسبت به سایر آنتی‎ویروس‎های موجود در بازار کمتر است.
  • محافظت سطح بالایی در برابر انواع ویروس و فایل‎های مخرب دارد.
  • امکانات آن به شکل سطح‌بندی‎شده ارائه می‎شود و هر کسی می‎تواند بر اساس نیازهای خود آن را تهیه کنید.

محصولات نود 32 به چند دسته تقسیم می‏شوند؟

محصولات نود 32 به 2 دسته‌ی کلی تقسیم می‎شود که شامل خانگی و تجاری می‌شود که بشرح ذیل برای شما توضیح داده خواهد شد:

خرید لایسنس نود 32 خانگی

اگر تصمیم به خرید نوع خانگی برای ویندوز دارید، macOS و اندروید ارائه شده و شامل محصولات زیر است:

  • ESET Mobile Security: اگر نیاز به خرید آنتی‎ویروس موبایل دارید، می‎توانید از این محصول شرکت ESET استفاده کنید. این لایسنس فقط برای سیستم‎عامل اندروید فعال می‎شود.
  • ESET NOD32 Antivirus: این لایسنس مخصوص سیستم‌عامل ویندوز و مک است. برای استفاده از آن بایستی نرم‎افزار را نصب کرده و سپس با خرید نود 32 لایسنس آن را وارد برنامه کنید.
  • ESET Internet Security: این لایسنس از لحاظ امکانات چیزی بین ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security premium است. این لایسنس در ایران طرفداران بسیاری دارد.
  • ESET Smart Security premium: یکی از کامل‎ترین انواع این آنتی‎ویروس است. اگر به دنبال تهیه نود 32 هستید، احتمالا این نوع برای شما بسیار مناسب باشد. چرا که تمامی‌قابلیت‎های نسخه‎ی اینترنت سکیوریتی را داراست و علاوه بر آن امکانات بیشتری مانند مدیریت پسوردها را هم در خود جای داده است.

خرید نود32خرید لایسنس نود 32 تجاری

نوع تجاری برای حفاظت از رایانه‎های شبکه، مدیریت از راه دور، دریافت گزارشات و هشدارهای پیشرفته از وضعیت امنیتی، کنترل دسترسی به داده‎ها، افزایش سرعت و پایداری سیستم‎ها و مواردی از این قبیل استفاده می‎شود. برای خرید نود 32 تجاری، با 2 لایسنس مواجه خواهید شد:

ESET Server Security

همانطور که از نام این برنامه مشخص است، این نوع از آنتی‎ویروس روی ویندوزهای خانگی نصب نمی‎شود. در واقع شما برای نصب ESET Server Security نیاز به سیستم‎عامل سرور دارید. از این لایسنس برای بیزنس‎هایی که تعداد کاربران آن کم‎است، استفاده می‏شود. به این صورت که مثلا 1 الی 2 ویندوز سرور وجود دارد که برای آن یک آنتی‎ویروس تجاری تهیه می‎شود و سایر کلاینت‎ها هم از لایسنس خانگی استفاده خواهند کرد.

ESET Endpoint Security

از این نوع می‎توان هم برای سرورها و هم برای کلاینت‎ها استفاده نمود. حداقل تعداد کاربرد در این لایسنس 5 تا است. اما شما به راحتی می‎توانید این تعداد را به اندازه‎ی دلخواه افزایش دهید. این محصول دارای کنسولی است که به وسیله‎ی آن می‎توان از طریق سرور، کلاینت‎ها را به شکل کامل مدیریت کرد.

خرید آنتی‎ویروس نود 32 را چگونه انجام دهیم؟

هنگامی‌که قصد خرید نود 32 می‎کنید با شکل‎های متفاوتی از عرضه‎ی آن مواجه خواهید شد. اما کدام یک از روش‎های خرید لایسنس نود 32 درست و واقعی است؟.

اما راه صحیح خرید نود 32 چیست؟

همانطور که می‎دانید، سایت ESET خارجی است و برای پرداخت هزینه محصول بایستی هزینه را به صورت دلار و با استفاده از کارت بانکی‎ بین‎المللی پرداخت نمایید که برای بسیاری از ما ایرانی‎ها مقدور نیست. به همین خاطر باید به مجموعه‎های معتبر برای خرید نود 32 مراجعه کنید. یکی از این مجموعه‎ها، سایت node32.ir، نماینده رسمی‌محصولات ESET در ایران و یکی از نخستین سایت‎هایی است که محصولات این شرکت را در کشور عرضه کرده است.

خرید آنتی‎ ویروس موبایلخرید لایسنس از سایت node32.ir چگونه انجام می‏شود؟

سایت node32.ir کلیه محصولات ارائه شده توسط شرکت ESET را با سهولت تمام در اختیار کاربران ایرانی قرار می‎دهد. کافی است وارد سایت این مجموعه شده و از منوی بالای صفحه به بخش محصولات خانگی یا تجاری ESET دسترسی پیدا کنید.

در این سایت می‎توانید به راحتی خرید آنتی‎ ویروس موبایل را هم انجام داده و برنامه را روی تلفن همراه نصب و لایسنس را وارد کنید.

چرا سایت node32.ir؟

با یک جست‎وجوی ساده در گوگل می‎توانید متوجه شوید که سایت‎های بسیاری در زمینه‎ی فروش محصولات ESET فعالیت می‎کنند. اما چرا باید خرید نود 32 را از این سایت انجام داد؟ این سایت کلیه‎ محصولات سایت ESET را پوشش داده و به مشتریان ایرانی عرضه می‎کند.

همچنین قیمت‎هایی که در این سایت مشاهده می‎کنید مناسب و مقرون‎به‌صرفه‌تر است و از آن مهم‎تر، هنگامی‌که از این سایت محصولی را خرید می‎کنید، برای آپدیت لایسنس به صورت مستقیم به سایت اصلی ESET متصل خواهید شد و هیچ واسطه‎ای در این میان حضور ندارد.

پشتیبانی کامل از مشتریان و کمک در نصب برنامه و استفاده از لایسنس نیز از دیگر مزایای خرید نود 32 از این سایت است. همچنین node32.ir دارای مجوزهای لازم بوده و درگاه اختصاصی آن برای خرید امنیت کامل کاربران را فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *