خانواده

معرفی سریال جدید خارجی و راهکار دانلود

سریال‌ها به دلیل گیرایی بالاتر برای مخاطب داشته است. کمپانی‌های بزرگ فیلم سازی در تلاشند تا با یک تغییر رویه از سینمایی سازی به سریال سازی شیفت کنند، به همین منظور سریال‌های زیادی در حال ساخت است و یا بزودی اکران خواهد شد.

باتوجه به اینکه اکثر بیننده‌ها در قسمت اول هر مجموعه تصمیم قطعی خود را مبنی بر دیدن ادامه یک سریال یا عدم تماشا می‌گیرند همیشه سعی می‌شود قسمت اول مهیج، معمایی و بیننده را درگیر خود کند. نمونه تجربه آن را در یک سریال ایرانی مانند نیسان آبی داشتیم، مجموعه نمایش خانگی که قسمت اول آن 5 میلیون بیننده داشت. در نخستین قسمت دهه شصت، شوخی‌ها و مدل موی و رقص آن دوران همراه با طنز به نمایش گذاشته شد و خیلی‌ها به دیدن آن ترغیب شدند اما طولی نکشید به همه چیز به زمان حال رسید و کم کم از بیننده آن کاسته شد. در واقع چیز که عوامل به دنبال آن بودند برای نخستین پارت محقق شد. در سریال‌های خارجی نیز گاهاً این موضوع صدق میکند قسمت اول مهیج و برگ ریزون است و درادامه نیز بیننده را قانع میکند. اما خوب‌ها همیشه خوب هستند و پیگیرهای زیادی دارند؛ مانند ویچر، پیکی بلایندرز، مردگان متحرک و سایر سریال‌های برتر همگی جز جداول پخش در سایت ناب مووی هستند.

معرفی سریال‌های جدید خارجی

1-دانلود سریال ویچر (The Witcher)

سریال خارجی The Witcher سریالی اکشن، ماجراجویی و درام، فانتزی، محصول کشورهای آمریکا و لهستان است که پخش فصل اول آن از سال ۲۰۱۹ در نت‌فلیکس آغاز شده و بازیگرانی چون هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، میمی‌اندیونی، ایمون فارن، می‌آنا بورینگ، ویلسون راجو-پیولت و آدام لوی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال که براساس مجموعه رمان‌ها و داستان‌های کوتاه ویچر به قلم آندری ساپکوفسکی ساخته شده، در جدول برترین برنامه‌های تلویزیونی وب‌سایت IMDB قرار دارد. فصل نخست این مجموعه در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹، و در ۸ قسمت در نت‌ فلیکس به نمایش درآمد. نتفلیکس اعلام کرد فصل دوم با ۸ قسمت از ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ پخش میشود. گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش‌یافته هیولا که به آنها ویچر میگویند، در تلاش است تا جای خود را در این دنیای پر از هیولا و آدم‌های ظالم پیدا کند.

در ژانویه ۲۰۲۰، نتفلیکس اعلام کرد یک اسپین آف انیمیشنی با عنوان ویچر:کابوس گرگ تهیه خواهد کرد که بر داستان اصلی مربی گرالت و وسمیر تمرکز می‌کند. لارن اشمیت هیسریچ و بو دیمایو همراه با استودیو میر روی آن کار می‌کنند.

در جولای ۲۰۲۰ نتفلیکس اعلام کرد یک سریال کوچک لایو اکشن با نام ویچر: منشا خون خواهد داشت که ۱۲۰۰ سال پیش از دوران گرالت و منشا ظهور ویچرها را نشان می‌دهد. این پیش درآمد نیز توسط هیسریچ ساخته می‌شود. او تهیه کننده اجرایی و دکلان دی بارا شورانر خواهند بود.

برای دانلود سریال ویچر فصل اول و دوم با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده بصورت یکجا با دو نسخه کامل و بازبینی شده به nabmovie.ir  وارد شوید.

2- دانلود فیلم پیکی بلایندرز یا نقابداران (Peaky Blinders)

پیکی بلایندرز یا نقابداران (Peaky Blinders)، سریالی درام و جنایی، ساخته استیون نایت و محصول کشور انگلستان است که پخش آن از سال ۲۰۱۳ از شبکه بی بی سی آغاز شده و بازیگرانی چون کیلین مورفی، پل اندرسون، هلن مک‌کروری، سوفی راندل، ند دنهی، جو کول، ایان پک، فین کول و آنابل والیس در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل پنجم این سریال که در سال ۲۰۱۹ در شش قسمت منتشر شده است، تاکنون ده‌ها جایزه بین المللی را از آن خود کرده و همچنین در لیست برترین سریال‌های تاریخ وب‌سایت IMDB قرار گرفته است. این فیلم در رده سنی PG-۱۴ است. داستان حول محور کیلین مورفی در نقش تام شلبی، رهبر یک گروه تجارت خانوادگی است.

نخستین فصل این مجموعه در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ از بی‌بی‌سی دو پخش شد و شامل ۶ قسمت بود. فصل دوم در ۲ اکتبر ۲۰۱۴ روی آنتن رفت. ۵ می‌۲۰۱۶، نیز فصل سوم عرضه شد که در تاریخ ۳۱ می‌در آمریکا در دسترس عموم قرار گرفت.در ۲۶ می‌۲۰۱۶، بی‌بی‌سی اعلام کرد ساخت فصل پنجم سریال را در دستور کار دارند. فصل پنجم این سریال در شهریور ۱۳۹۸ روی آنتن رفت.

تا پیش از اقبال عمومی‌این سریال قرار بود حداکثر پنج فصل باشد اما پس از این موفقیت‌‌ها استیون نایت در ۵ می‌۲۰۱۸ به باشگاه مطبوعات بیرمنگام گفت که قطعاً فصل ششم را خواهیم ساخت و احتمالاً فصل ۷ و سپس اتمام؛ این مجموعه می‌تواند به صورت فیلم یا اسپین اف ادامه پیدا کند.

3- دانلود سریال دیدن یا نگاه (See)

سریال دیدن یا نگاه (See) سریالی درام و علمی‌تخیلی، محصول کشور آمریکا است که پخش آن از سال ۲۰۱۹ در اپل تی‌وی پلاس آغاز شد و بازیگرانی چون جیسون موموا، هرا هیلمار، نستا کوپر، سیلویا هوکس، الفری وودارد، موژان آریا، کریستیان کامارگو و آرچی مادکوه در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فصل اول مجموعه از ۱ نوامبر ۲۰۱۹، به تعداد هشت قسمت پخش شد؛ در اوایل قرن ۲۱ کره زمین آلوده به ویروسی مرگبار می‌شود و جمعیت انسان‌ها به زیر ۲ میلیون نفر کاهش می‌یابد، ۲ میلیون نفری که اگرچه زنده ماندند ولی قدرت بینایی خود را از دست داده و کور شدند بعد کوری به‌صورت مورثی انتقال پیدا می‌کند چند قرن پس از این رویداد انسان‌ها به زندگی قبیله‌ای بازگشته‌اند؛ جامعه نو تلاش می‌کند راه‌هایی برای زنده‌ماندن و شکار در حالت نابینایی پیدا کند؛ در این حال، همسر یک جنگجوی کور به نام بابا واس، دوقلوهایی را به دنیا می‌آورد که توان بینایی دارند؛ فصل دوم این سریال از آگوست ۲۰۲۱ منتشر شد.

4- دانلود سریال دکستر: خون جدید (Dexter: New Blood 2021)

Dexter: New Blood 2021  یک مینی‌ سریال جنایی درام معمایی محصول 2021 آمریکا به کارگردانی کلاید فیلیپس و بازیگری؛ مایکل سی‌هال، جک آلکات، جولیا جونز می‌باشد. این مینی‌ سریال به عنوان ادامه مجموعه اصلی دکستر خواهد بود و ده سال پس از وقایع فصل هشتم، که در سال ۲۰۱۳ پخش شد، جریان خواهد داشت.
این سریال از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۱ از شبکه تلویزیونی شوتایم پخش شده که براساس رمان دکستر رویاپرداز تاریک ساخته شده و مورد توجه منتقدان زیادی قرار گرفته است؛ سریال دکستر در جشنواره‌های مختلف برنده جوایز متعددی شده که از میان آن‌ها می‌توان به کسب دو جایزه امی‌و دو جایزه گلدن گلوب اشاره کرد؛ داستان مجموعه با محوریت دکستر مورگان (با بازی مایکل سی‌هال) است که برای بخش جنایی پلیس میامی‌به عنوان کارشناس تحلیل آثار خون کار می‌ کند و در همان‌ سان، به صورت مخفی، یک آدم‌کشی زنجیره‌ای نیز می‌باشد و قاتلانی را که از شکاف‌های سیستم قانونی گریخته‌اند، شکار می‌ کند.

یکی از ویژگی‌های سایت ناب مووی دانلود سریال و فیلم دوبله فارسی می‌باشد که برای سریال‌هایی که ادامه دار هستند و فصل‌های زیادی از آنها ساخته و منتشر شده، می‌توانید در یک صفحه تمامی‌نقدها، فصل‌ها و قسمت‌ها را مشاهده کنید، این یکپارچی و تمرکز تمام فصول در یک پست باعث می‌شود بیننده بتواند تمامی‌قسمت‌ها به همراه جدیدترین آپدیت‌ها را دنبال کند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *