بازرگانی, سبک زندگی

راهنمای خرید عطر و ادکلن برندینی برای آقایان

برندینی یک برند تولید کننده عطر و ادکلن ایرانی است که با شعار «کالای ایرانی، کیفیت جهانی» از سال 1396 کار خود را آغاز کرد. برندینی با کمک عطرسازان مشهور فرانسوی و کارشناسان کاردان داخلی عطرهای محبوب و معروف عطرسازی‌های بزرگ دنیا را در اندازه‌های کوچک‌تر با بطری‌های کریستالی تقدیم مشتریان می‌کند. درواقع این برند ایرانی با نشان تجاری خود و با کسب مجوزهای لازم رایحه‌ای شبیه به عطر و ادکلن‌های معروف خارجی با قیمت پایین‌تر تولید و عرضه می‌کند. در ادامه 10 مدل‌ از عطر و ادکلن مردانه پرطرف‌دار برندینی را معرفی می‌کنیم.

عطر و ادکلن مردانه وان میلیون لاکی

یکی از عطر‌های محبوب برندینی 1billion lucky است که رایحه چوبی شادی‌بخش آن اعتیادآور است. هنگامی‌که این عطر مردانه جذاب را به پوست خود اسپری می‌کنید، در نت‌های ابتدایی روایح گریپ فروت، آلو و ترکیبات اوزونیک حس زندگی را در شما ایجاد می‌کنند. در نت‌های میانی اسانس سدر، فندق، یاس، عسل و چوب کشمیر با طعمی‌دوست‌داشتنی و گرم اضافه می‌شوند. و کمی‌بعد نت‌های پایانی که شامل نعنا هندی، خزه درخت بلوط و خس خس می‌شوند، رایحه‌ای شیرین و گرم را در ذهن شما ماندگار می‌کنند. برای خرید عطر و ادکلن برندینی، شما می‌توانید وان میلیون را انتخاب کنید و در تمام فصول سال از این عطر مردانه ملایم و شیرین لذت ببرید.

عطر و ادکلن مردانه آنر

عطر مردانه آنر Honour برای علاقه‌مندان به روایح کلاسیک گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. وقتی مقداری از این عطر را بر روی قسمت‌های نبض‌دار پوست خود اسپری می‌کنید، ترکیب نت‌های فلفل و فلفل صورتی انرژی شما را چندین برابر می‌کند. بعد از مدت کوتاهی نت‌های میانی از راه می‌رسند و ترکیبات لطیف شمعدانی، جوز و لامی‌احساس آرامش و اعتماد به نفس را در وجود مردان بیشتر می‌کنند. و با اسانس‌های پایانی دانه تونکا، مشک، نعناع هندی، سدر، خس خس، روایح دودی در خاطر شما ماندگار می‌شود. اگر به روایح تلخ علاقه‌مند هستید، آنر مردانه برای چهار فصل سال مناسب است.

عطر ادکلن مردانه ایسپازون

عطر Ispazon با طبع خنک و طعم ملایم مناسب برای آقایان است. اولین باری که این عطر مردانه را اسپری می‌کنید، اسانس اولیه آن پرتقال، لیمو ترش، آویشن، لیمو ترش سبز، برگ خشک برگبو دارد که حسی خنک به همراه شادابی و انرژی زیاد را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه نت میانی از راه می‌رسد. ترکیب سدر و گل برف رایحه‌ای لطیف و ملایم به شما هدیه می‌دهد. در آخر نوبت به روایح پایانی می‌رسد. اسانس پایانی از ترکیب مشک، کهربا و وانیل تشکیل شده است. این نوت‌ها حس اعتماد به نفس و آرامش را به شما ترزیق می‌کنند. برای خرید عطر و ادکلن برندینی، عطر مردانه ایسپازون بسیار خنک و ملایم است و شما می‌توانید با آن احساسات شگفت‌انگیزی را تجربه کنید.

عطر و ادکلن مردانه اینترلود ایریس مردانه

عطر مردانه Interlude Iris مخصوص علاقه‌مندان به روایح تلخ و ملایم است. هنگامی‌که این عطر مردانه بر روی قسمت‌های نبض‌دار مانند گردن یا مچ دست اسپری می‌کنید، ترکیبات اسانس اولیه نمایان می‌شوند. آن‌ها شامل ترنج، رزماری، برگ بنفشه هستند که حسی توامان با آرامش و سبکی را در وجودتان لبریز می‌کند. بعد از مدتی نت‌های میانی جایگزین نت ابتدایی می‌شوند. با ترکیبات کهربا، وانیل، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، صمغ کندر، پونه کوهی احساس قدرت، جسارت و توانمندی در شما تقویت می‌شود. و در آخر نت‌های پایانی که از نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، عود و صندل تشکیل شده‌اند، با رایحه ملایم خود احساس شادابی را درون شما بیشتر می‌کنند. عطر تلخ و با نفوذ اینترلود ایریس نهایت آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

عطر و ادکلن مردانه پگاسوس

عطر Pegasus رایحه‌ای شیرین و تلخ دارد و تلفیقی از سبک مدرنیته و کلاسیک را در خود جای داده است. به محض استفاده از پگاسوس، رایحه ترکیبات  ترنج، گل آفتاب پرست و زیره سبز به مشام می‌رسد. این روایح احساس خاص و نابی برای شما به ارمغان می‌آورد. بعد مدت کوتاهی نت‌های میانی از راه می‌رسند. ترکیب اسطوخودوس، یاس و بادام احساس آرامش فراوانی به شما تذریق می‌کند و حس سرزندگی را در شما بیدار می‌کنند. و در اسانس پایانی ترکیبات کهربا، وانیل، چوب صندل سفید را حس می‌کنید. این روایح احساس نشاط فراوانی به شما منتقل هدیه می‌دهند. برای خرید عطر و ادکلن برندینی پگاسوس گزینه‌ای مناسب برای فصل‌های سرد سال مانند زمستان است.

عطر و ادکلن مردانه سدلی

عطر Sedley رایحه‌ای خنک و طبعی ترش دارد. همچنین ترکیبی از مدرنیته و کلاسیک بودن را همزمان در خود جای داده است. با اسپری کردن مقداری از سدلی بر روی پوست خود در نت‌های ابتدایی ترکیبات ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، نعناع و گریپ فروت استشمام می‌کنید. این روایح انرژی مثبت فراوانی به وجودتان تزریق می‌کنند. در آخر اسانس‌های پایانی جایگزین نت میانی می‌شوند. ترکیب نعناع هندی، خس خس، سدر، چوب صندل سفید، کشمران، آمبروکسان کمی‌حس ترشی نت‌های ابتدایی را کمتر می‌کنند. در نهایت با نت‌های پایانی احساس جسارت و شجاعت در شما ماندگار می‌شود. رایح خنک و ترشی ذاتی این عطر برای روزهای گرم سال مانند تابستان بهترین انتخاب است.

عطر و ادکلن مردانه لیریک

عطر Lyric مناسب برای علاقه‌مندان به روایح کلاسیک است. مدتی بعد از استفاده از لیریک اولین نت‌ها ظاهر می‌شوند. ترکیبات ترنج و لیمو ترش سبز احساسی ترش مزه به شما منتقل می‌کند. بعد از مدت کوتاهی نت‌های میانی جایگزین نت اولیه می‌شوند. ترکیب رز، صمغ گالبانیوم، جوز، زنجبیل، شکوفه پرتقال، سنبل ختایی، زعفران در نت میانی وجود دارد. این ترکیبات انرژی فراوانی در شما ایجاد می‌کند که باعث حس نشاط درونی می‌شود. و در نت پایانی شامل ترکیبات مشک، وانیل، چوب صندل سفید، درخت کاج، روایح دودی است که با طعم ترش و مرکباتی در ذهن‌ها ماندگار می‌شود. برای خرید عطر و ادکلن برندینی، اگر به روایح ادویه‌ای علاقه‌مند هستید، لیریک انتخاب بسیار جذابی است.

عطر و ادکلن مردانه وایکینگ

عطر مردانه Viking رایحه‌ای چوبی و ملایم دارد. هنگامی‌که این عطر جذاب را بر روی پوست خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ سرزندگی و شادابی به وجودتان تذریق می‌شود. در نت‌های اولیه ترکیبات ترنج، لیمو ترش، فلفل صورتی موجود است. بعد مدتی در نت میانی ترکیبات رز، نعناع، فلفل صورتی نمایانگر رایحه چوب خیس خورده دریایی هستند. نت‌های پایانی نعناع هندی، اسطوخودوس، خس خس، چوب صندل سفید حال و هوای نمکین دریایی برای شما تداعی می‌شود. رایحه‌ی معتدل و آتشین وایکینگ مناسب برای فصول سرد سال است.

عطر و ادکلن مردانه مفیستو

عطر ادکلن مفیستو رایحه‌ای مرکباتی و آرامش‌بخش دارد. مدتی پس از اسپری کردن عطر مفیستو بر روی پوست خود، احساس هیجان و نشاط فراوانی وجودتان را در بر می‌گیرد. نت‌های اولیه این عطر مردانه شامل ترنج، لیمو ترش و گریپ فروت می‌شود. پس از مدتی نت‌های میانی ظاهر می‌شوند و وجودتان را سرشار از آرامش می‌کنند. نت‌های میانی مفیستو ترکیب رز، اسطوخودوس و زنبق هستند. و در آخر نت‌های پایانی از راه می‌رسند و شامل ترکیبات مشک، کهربا، سدر، چوب صندل سفید می‌شوند. این نت‌ها احساس آسودگی خیال را در وجودتان تثبیت می‌کنند. برای خرید عطر و ادکلن برندینی، مفیستو بهترین گزینه برای استفاده در تابستان است.

عطر و ادکلن مردانه آرمان کد

Arman code عطری جذاب همراه با رایحه‌ای تلخ و کلاسیک است. هنگام اسپری این عطر مردانه بر روی پوست خود اسانس ترنج و لیمو ترش را احساس می‌کنید. این نت‌ها نشاط و هیجان فراوانی به شما تذریق می‌کنند. بعد مدت کوتاهی نت‌های میانی از راه می‌رسند. این نت‌ها شامل چوب گایاک، بادیان ختایی، گل زیتون می‌شود. در آخر ترکیبات دانه تونکا، چرم، تنباکو در نت‌های پایانی ظاهر می‌شوند و احساس اعتماد بنفس فراوانی وجود شما را لبریز می‌کند. شما می‌توانید این عطر جذاب مردانه را برای هر چهار فصل سال استفاده کنید.

خرید عطر و ادکلن برندینی

در مقاله بالا 10 مدل از پرطرف‌دارترین عطر و ادکلن مردانه برندینی را معرفی کردیم. برندینی روایحی شبیه به روایح اصلی برندهای معروف را با کیفیت مناسب و قیمت پایین در شیشه‌های شبیه مدل اصلی آن برای مشتریان خود تولید می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید جذاب‌ترین عطرهای برندینی را در وبسایت فروشگاه اینترنتی تگموند با تخفیف‌های ویژه تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *