بازرگانی

دستگاه تصفیه آب چه مارکی بخریم؟

آب لوله کشی شهری املاح زیادی دارد که به تدریج مصرف آن ضرر‌های جبران ناپذیری به سلامتی ما می‌رساند. به همین علت باید دستگاهی را تهیه نماییم تا آب را به طور کامل تصفیه نماید، سختی آن را کاهش دهد و آن را به بالاترین استاندارد و کیفیت برساند.یکی از سوالاتی که خریداران دستگاه تصفیه آب با آن موجه می‌شوند این است که دستگاه تصفیه آب چه مارکی بخریم. در ادامه به معرفی بهترین برند‌های دستگاه تصفیه آب می‌پردازیم که می‌توانید از فروشگاه اینترنتی معتبر دستگاه تصفیه آب یعنی شرکت مینروا فیلتر خریداری نمایید.

بهترین برند‌های دستگاه تصفیه آب

  • تصفیه آب مینروا

از ویژگی‌هایی که این برند تایوانی را منحصر به فرد کرده است دارا بودن نماد اصالت و استاندارد‌های جهانی از جمله NSF,CE,FDA,QW می‌باشد.. مینروا بی شک بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی است . مینروا دارای قطعات اصل تایوان و ممبران آمریکایی 13 لایه مارک فیلمتک با هولوگرام اصلی آن است.

دستگاه‌های این برند از فناوری اسمز معکوس بهره مند هستند و زیر سینکی می‌باشند. انواع آب تصفیه کن‌های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز مدل‌های پر فروش این مارک می‌باشند. تصفیه آب مینروا با ممبران آمریکایی خود املاح آب را تا 99 درصد از بین می‌برد و نیترات که مهم ترین ماده ی مضر آب است را حذف می‌کند. علاوه بر این به دلیل بهره گیری از انواع فیلتر‌ها از جمله قلیایی کیفیت آب را دو چندان می‌کند. مینروا با داشتن نماد اصالت این اطمینان را می‌دهد که دستگاهی که خریداری کرده اید اصل است.

این برند به دلیل داشتن نمایندگی رسمی‌در سراسر ایران با قیمت یکپارچه به فروش می‌رسد. شرکت مینروا فیلتر نمایندگی انحصاری این برند در ایران است که می‌توانید همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش آن را تهیه نمایید. جهت دریافت مشخصات و خرید آب تصفیه کن مینروا می‌توانید به وب سایت مینروا فیلتر مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

  • تصفیه آب سی سی کا

این شرکت برای تولید دستگاه‌های خود از به روز ترین فناوری‌ها و حرفه ای ترین تیم متخصص استفاده می‌کند و یکی از بهترین دستگاه‌های اسمز معکوس دنیا را در اختیار دارد. تصفیه آب سی سی کا دارای انواع مدل‌های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز می‌باشد. این دستگاه‌ها از یک فیلتر ممبران آمریکایی 12 لایه بهره مند هستند که تا 0001/0 میکرون املاح آب را از بین می‌برد و باعث کاهش سختی آب می‌شوند.سی سی کا یک دستگاه تصفیه آب تایوانی است که به دلیل قطعات با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه بسیار پر فروش می‌باشد.. پر فروش ترین مدل این برند دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز آن است که بهترین کیفیت آب آشامیدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. هم چنین این دستگاه‌ها زیر سینکی می‌باشند و پمپ قوی و مخزن آنتی باکتریال دارند.

  • تصفیه آب سافت واتر

سافت واتر نزدیک به 7 دهه فعالیت در حیطه ی تولید انواع دستگاه‌های تصفیه آب دارد و در سراسر دنیا هزاران مشتری را به خود جذب کرده است. بهترین دستگاه‌های آب تصفیه کن در بازار تصفیه آب تایوانی هستند که یکی از معتبر ترین آن‌ها تصفیه آب سافت واتر است .دستگاه‌های این برند به دلیل قیمت مناسبی که دارند بسیار پر فروش و محبوب هستند. بهترین دستگاه تصفیه آب این برند مدل‌های اسمز معکوس آن می‌باشد که زیر سینکی هستد و کامل ترین تصفیه آب آن است که علاوه بر حذف املاح مضر آب، آن را قلیایی نیز کرده و خواص آنتی اکسیدانی به آن می‌دهد و با افزایش اکسیژن آب، کیفیت آن را بالاتر برده که برای سلامتی بدن بسیار مفید می‌باشد. سافت واتر انواع دستگاه‌های اولترافیلتراسیون و اسمز معکوس را تولید کرده است که از سیستم‌های قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز نیز بهره مند هستند.

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی

توجه به روش تصفیه دستگاه از مهم ترین نکات راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی است به همین علت ما توصیه می‌کنیم که دستگاه‌های اسمز معکوس را خریداری نمایید تا خیالتان از کیفیت آب خروجی راحت باشد. این دستگاه‌ها ضمن این که مواد مضر آب را حذف می‌کند، خاص معدنی را نیز به آب اضافه می‌کنند که برای بدن بسیار مفید است. ضمن این که برند دستگاه هم مهم است . یک دستگاه تصفیه آب اورجینال باید از سیستمی‌برای تصفیه کردن استفاده کند که ذرات ریز آب را کاهش و سختی آب را از بین ببرد و در عین حال به آب خواص مفیدی اضافه کند. بنابراین می‌توان گفت که خرید از شرکت‌های معتبر و نمایندگی‌های رسمی‌به شما کمک می‌کند تا بهترین مارک را انتخاب کنید و آن را با قیمت مناسب تهیه نمایید. دستگاه‌های تایوانی علاوه بر این که کیفیت بالایی دارند قیمت آن‌ها نیز مقرون به صرفه است. برند مینروا به دلیل استاندارد‌های جهانی که دارد و نماد اصالت آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

خرید دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر

شرکت دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر عرضه کننده برند‌های معتبر مینروا، سافت واتر و سی سی کا است و بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی را ارائه می‌دهد. مینروا فیلتر شرکتی معتبر است که بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ی واردات دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی دارد. شما می‌توانید از تخفیفات ویژه ای که این شرکت بر محصولات خود می‌گذارد نیز بهره مند شوید. برای خرید و یا تعویض فیلتر‌های دستگاه خود این شرکت خدماتی با قیمت مناسب را ارائه می‌دهد. کافی است با کارشناسان مینروا فیلتر تماس بگیرید و با دادن مشخصات تصفیه آب خود در اسرع وقت فیلتر‌های مناسب آن در محل مورد نظر شما تحویل داده و نصب می‌شود. شما با خرید دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر از گارانتی یک ساله طلایی شرکت و خدمات پس از فروش آن بهره مند می‌شوید و می‌توانید به راحتی و با بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب را خریداری نمایید. ضمن این که ارسال و نصب محصولات به تهران و البرز رایگان می‌باشد.

هم چنین شرایط خرید اقساطی نیز برای خریداران محترم فراهم شده است.جهت مشاوره خرید تصفیه آب می‌توانید با تیم پشتیبانی و مشاوران حرفه ای شرکت تماس حاصل نمایید تا به شما راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب را به صورت رایگان ارائه دهند و بهترین گزینه را با توجه به بودجه و نیاز شما پیشنهاد دهند. برای خرید اینترنتی آب تصفیه کن نیز می‌توانید به سایت مینروا فیلتر مراجعه کنید تا به راحتی و در زمان کوتاه دستگاه تصفیه آب خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *