آرایش و زیبایی

بررسی قیمت کاشت و ترمیم پلی ژل و ژل ناخن در تهران

بسیاری از بانوان به زیبایی ناخن‌های خود اهمیت می‌دهند. برخی از آنها ممکن است که دارای ناخن‌هایی شکننده باشند. این دسته از بانوان می‌توانند به دنبال یافتن راه حل برای زیبایی ناخن‌های ظریف و شکننده خود باشند. این دسته از خانم‌ها می‌توانند به انتخاب کاشت و یا پلی ژل و ژل اقدام کنند. لازم به ذکر این نکته است که این افراد قبل از هر چیز و قبل از بررسی روش‌های مختلف کاشت می‌توانند به بررسی قیمت این شیوه‌ها اقدام کنند و در این صورت بودجه‌های خود را به دقت مورد ارزیابی قرار می‌دهند و در نهایت بهترین نوع کاشت را برای زیباسازی ناخن‌های خود در نظر بگیرند.

توضیح درباره کاشت پلی ژل و ژل

در حقیقت پلی ژل یک نوع ژل است که به شکل تیوپی در بازار وجود دارد و برای کاشت ژل مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از ژل و پلی ژل می‌توانید به زیباسازی ناخن‌های خود با هزینه‌های مناسب اقدام کنید. امروزه استفاده از ژل در کاشت ناخن رواج زیادی در بین بانوان پیدا کرده است و این شیوه کاشت یک ترند محسوب می‌شود.

قیمت کاشت پلی ژل ناخن نسبت به سایر روش‌های کاشت مناسب‌تر است. در واقع پلی ژل یک ماده مخصوص برای کاشت به شمار می‌رود که از ترکیبات مهم و مختلفی در تولید آن به کار می‌رود و پس از کاشت استحکام ویژه‌ای به ناخن‌ها می‌بخشد.

ویژگی‌های پلی ژل و ژل

در واقع باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که پلی ژل و ژل دارای یک سری مشخصه‌های بارز هستند که اگر در این باره اطلاعات خوبی در اختیار داشته باشید می‌توانید این نوع کاشت را بر حسب ویژگی‌هایی که دارند برای ناخن‌های خود انتخاب کنید:

  1. این محصول بسیار منعطف است و می‌تواند به حفظ کیفیت ناخن‌های شما عزیزان پس از کاشت کمک کند.
  2. این نوع کاشت از نظر زیبایی می‌تواند اثرگذاری بیشتری بر روی ناخن‌های شما داشته باشد.
  3. با استفاده از کاشت ژل می‌توانید فرم و حالت طبیعی ناخن‌های خود را به خوبی حفظ کنید.
  4. یکی از ویژگی‌های دیگر این روش این است که کاشت پلی ژل ناخن به نسبت سایر راهکارهایی که برای کاشت ناخن به کار می‌روند مناسب‌تر است.
  5. از لاک‌های ژلیش بسیار با کیفیتی در انجام این کار استفاده می‌شود.

هزینه کاشت ناخن با ژل و پلی ژل

باید توجه داشته باشید که روش‌های مختلفی را می‌توانید برای کاشت ناخن و زیبایی ناخن‌های خود مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که هر کدام از این شیوه‌های کاشت دارای قیمت‌های متنوعی هستند. در صورتی که در شهر تهران زندگی می‌کنید و قصد کاشت ناخن خود را دارید ابتدا باید از نرخ مصوب اتحادیه برای انواع کاشت‌ها اطلاع پیدا کنید. لازم به ذکر است که قیمت کاشت و ترمیم ناخن در تهران یکی از موارد مهمی‌است که بسیاری از مردم به آن اهمیت می‌دهند.

عوامل مؤثر بر قیمت کاشت پلی ژل و ژل

باید بدانید که روش کاشت پلی ژل و ژل یکی از راهکارهای بی نظیری است که در سال‌های اخیر در بین مردم بسیار مرسوم شده است. عامل‌های مختلفی بر روی قیمت گذاری این روش کاشت اثرگذار هستند که در این صفحه به آنها اشاره می‌کنیم:

کیفیت ژل

طبیعی است که با افزایش و یا با کاهش کیفیت ژل قیمت این شیوه کاشت نیز دچار تغییرات زیادی می‌شود.

میزان استحکام

هر چه قدر که استحکام و مقاومت ژلیش بیشتر باشد قیمت آن هم طبیعتاً افزایش پیدا می‌کند.

طرح لاک‌های ژل

توجه کنید که طرح لاک‌های ژلیش نیز متفاوت است. به‌عنوان‌مثال برخی از این لاک‌ها ساده و بعضی از آن‌ها هم اکلیلی هستند. قطعاً قیمت آنها با یکدیگر در روند کاشت تفاوت خواهد داشت.

رنگ ژل

باید بدانید که لاک‌های ژل با رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند. رنگ‌بندی این لاک‌ها می‌تواند یک عامل مهم در قیمت گذاری آنها به شمار رود.

میزان ماندگاری

لازم است بگوییم که هر چقدر ماندگاری لاک‌های ژل و پلی ژل بیشتر باشد قیمت آنها نیز افزایش می‌یابد. اما در صورت پایین بودن میزان ماندگاری این لاک‌ها قیمت آنها نیز کاهش پیدا می‌کند.

ویژگی افراد متخصص در کاشت ناخن

افرادی که به کاشت ژلیش ناخن برای شما اقدام می‌کنند دارای مشخصه‌های منحصر به فردی هستند که این ویژگی‌ها را در این صفحه عنوان می‌کنیم:

  • این اشخاص در کار خود بسیار وارد هستند و دوره‌های آموزشی مختلفی را سپری کرده‌اند. از این رو می‌توانند کاشت ژل ناخن را با کیفیتی بالا انجام دهند.
  • این افراد کار خودشان را با صبر و حوصله فراوان انجام می‌دهند. از این رو می‌توانند در کار خود دقت‌های لازم را به عمل آورند تا دچار اشتباه در روند کاشت ژلیش نشوند.
  • افراد متخصص این روند کاشت را با استفاده از مواد اولیه و لاک‌های پلی ژل درجه یک و مرغوب انجام می‌دهند. به این صورت است که ماندگاری کار آنها به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

انتخاب نوع کاشت با توجه به ناخن‌ها

زمانی که شما قصد دارید به کاشت ناخن اقدام کنید و با یک ناخن کار حرفه‌ای به مشورت می‌پردازید این فرد ناخن‌های شما را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد. در واقع نوع و مدل ناخن‌های شما در انتخاب نوع کاشت نقش بسیار مهمی‌را ایفا می‌کند. به‌عنوان‌مثال در صورتی که شما عزیزان دارای ناخن‌های کشیده و بلند باشید که فرم و حالت طبیعی بسیار زیبایی دارد این افراد کاشت پلی ژل و ژل را به شما پیشنهاد می‌کنند.

مراحل ترمیم اجمالی

اگر قصد ترمیم اجمالی ناخن‌های خود را دارید باید به ناخن کار مجرب مراجعه کنید.

  1. در وهله اول برای ترمیم پلی ژل ناخن باید قسمت‌های مختلفی از ناخن‌های شما که آسیب‌دیده‌اند را با استفاده از انواع سوهان‌های مخصوص صاف کند.
  2. پس از این که قسمت‌های مختلف ناخن را یکنواخت می‌کند باید رنگ لاک مورد نظر شما را انتخاب کند و بر روی این لاک نیز از ژل و پلی ژل استفاده کند. این موضوع باعث می‌شود که استحکام زیادی به روند کاشت ناخن شما ارائه دهد.
  3. سپس باید اجازه دهد که ژلیش خشک شود. به همین راحتی ترمیم کاشت ژلیش شما انجام می‌شود. قیمت ترمیم پلی ژل ناخن نیز از نرخ مربوط به کاشت اولیه ناخن پایین‌تر است.

انواع مدل‌های کاشت ژل

نمونه‌های مختلفی از کاشت ژل را می‌توانید برای ناخن‌های خود انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که ژل‌های مختلفی برای کاشت در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها با رنگ‌های زیبا و متنوعی به چشم می‌خورند. علاوه بر رنگ شما می‌توانید کاشت ژلیش گوشه دار، گرد، نوک تیز و بادامی‌را برای ناخن‌های خود در نظر بگیرید که البته انتخاب این مدل‌ها را باید بر حسب نوع ناخن‌هایی که دارید انجام دهید.

مزیت‌های کاشت پلی ژل

همان‌طور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارند. یکی از این شیوه‌ها پلی ژل است که به نوبه خود مزیت‌های زیادی برای ناخن‌های شما دارد. برخی از این مزایای پلی ژلیش را برای شما عزیزان بیان می‌کنیم:

  • مدت زمان سوهان کشی در این فرایند کاشت کمتر از سایر روش‌ها است. به همین خاطر به ناخن‌های شما آسیبی وارد نمی‌شود.
  • این نوع کاشت در برابر ضربه مقاومت زیادی دارد و دلیل این امر نیز انعطاف پذیری آن است.
  • با استفاده از کاشت ژل ناخن‌های شما نرمی‌و لطافت خودشان را می‌توانند به خوبی حفظ کنند.
  • لیکوئید در این شیوه کاشت مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. از این جهت ناخن‌ها همیشه کیفیت و استحکام خودشان را حفظ می‌کنند.
  • ظرافت کاشت ناخن با ژل بیشتر از سایر راهکارهای کاشت است.
  • در هنگام کاشت پلی ژل شما هیچ بوی تند و زننده که باعث آزار و اذیت شما می‌شود را احساس نمی‌کنید.
  • این نوع کاشت برای شما این امکان را فراهم می‌کند که ناخن‌هایی کاملاً طبیعی داشته باشید.
  • فایده دیگر این روش کاشت این است که برای پوست شما مضر نیست و هیچ نوع عارضه جانبی و حساسیتی را برای شما ایجاد نمی‌کند.

میزان ماندگاری پلی ژل و ژل

باید توجه داشته باشید که ماندگاری پلی ژل و ژل بسیار بالا است. اما باز هم عامل‌های مختلفی می‌توانند بر روی کاهش این میزان ماندگاری اثر گذار باشند. به‌عنوان‌مثال افرادی که به‌خاطر کاهش هزینه‌ها از ژل‌هایی با کیفیت پایین استفاده می‌کنند می‌توانند با انجام این کار ماندگاری کاشت ژل ناخن خودشان را نیز کاهش دهند.

موارد مهم در انجام پلی ژل

اگر قصد انجام ژل و پلی ژل را دارید باید در این روند به عامل‌های مختلفی توجه کنید که به قرار زیر هستند:

رنگ‌بندی

باید رنگ‌های مختلفی را برای انتخاب ژل در نظر بگیرید و مورد بررسی قرار دهید. در نهایت می‌توانید مطابق با سلیقه‌ای که دارید رنگ لاک‌های ژلیش را انتخاب کنید.

افراد متخصص

سعی کنید برای انجام کاشت ژل ناخن به افراد کارشناس مراجعه کنید. زیرا این افراد می‌توانند اطلاعات خوبی را در این باره به شما ارائه بدهند.

کیفیت ژل

به شما توصیه می‌کنیم که همیشه از ناخن‌کار خود بخواهید که از ژل‌ها و از مواد اولیه اعلا و مرغوب در کاشت ناخن شما استفاده کند.

مواد تقویتی

از ناخن‌کار خود درخواست کنید که از روغن‌ها و مواد تقویتی برای تقویت ناخن‌ها و برای پیشگیری از آسیب دیدن ناخن‌های شما استفاده کند. به این صورت می‌توانید نرمی‌و انعطاف پذیری ناخن‌های خود را به خوبی احساس کنید.

انتخاب طرح و مدل

سعی کنید مدل‌های جدید و به روز مربوط به کاشت پلی ژل و ژل را پس از مشورت با ناخن‌کار خود انتخاب کنید که با فرم دست‌های شما سازگاری دارند. این موضوع باعث می‌شود که دست‌ها و ناخن‌های زیبایی داشته باشید.

کاشت و ترمیم ناخن در لوتوس بیوتی فراهم شد

برای این که بتوانید کاشت ژلیش ناخن خود را با مرغوبیت بالا انجام دهید باید بهترین سالن موجود در تهران را در نظر بگیرید. سالن زیبایی لوتوس بیوتی در شهر تهران یکی از برترین و شناخته شده‌ترین آرایشگاه‌هایی است که می‌توانید برای کاشت پلی ژل و ژل به این مکان مراجعه کنید. شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز از مهارت ناخن‌کارهایی که در این سالن فعالیت دارند استفاده کنید. این افراد از روش‌های نوین برای کاشت ناخن شما استفاده می‌کنند و از وسیله‌ها و تجهیزات بی نظیر و به روز نیز در این روند استفاده می‌کنند. شما می‌توانید اطلاعات زیادی در رابطه با این سالن آرایشی و زیبایی لوتوس بیوتی را با وارد شدن به سایت lotusbeauty.salon به دست آورید. از طریق این سایت می‌توانید با مشاوران این سالن نیز در تماس باشید. برای نوبت گیری می‌توانید با شماره تلفن این سالن 02122173704 تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *