اینترنت, خدمات, صنعت, کسب و کار

اهمیت وجود وب سایت برای هر کسب و کار در چاپ متین

تصور دنیای بدون اینترنت بسیار سخت و غیرقابل باور می‌باشد.وجود اینترنت به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است که احتمالاً اکثر ما نمی‌توانیم بدون آن زندگی کنیم.

بر اساس نتایج نظرسنجی سازمان‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات 46 درصد از مشاغل کوچک وب سایت ندارند. این میزان از عدم وب سایت غیر قابل درک است. اکثر کسب و کارهای کوچک هنوز از داشتن یک وب سایت جدا از هزینه‌های راه اندازی و نگهداری یک وب سایت دست به راه اندازی آن نمی‌زنند. با این حال سختی‌ها و مشکلات واقعاً نباید مانع شما برای راه اندازی یک وب سایت بشود، زیرا همه این مشکلات شما را از همه مزایای داشتن یک وب سایت برای بهبود کسب و کار خود دریغ می‌کند.

ما سعی میکنیم در این مقاله اهمیت وجود وب سایت برای هر کسب و کار اصلی ترین و مهم ترین نکاتی که می‌تواند شما را راغب به داشتن یک کسب و کار بکند را برای شما شرح بدهیم.

نکته اول: مشتریان از شما انتظار داشتن یک سایت را دارند

طبق یک تحقیقات موسسات حوزه فناوری اطلاعات حدود 81٪ از خریداران قبل از تصمیم گیری برای خرید و حتی انتخاب یک کالا بصورت اینترنتی اقدام به تحقیقات می‌کنند. و حتی بسیاری از خریدهای خودشان را از همین طریق جستجو تهیه می‌کنند. اگر شما نتوانید بخشی از این دنیای مجازی نباشید یک بخش بزرگی از بازار را از دست خواهید داد.

نکته دوم: کسب و کار شما را حرفه ای جلوه می‌دهد

اگر فقط به حضور در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام فکر می‌کنید، باید در انتخاب خود حتما تجدید نظر کنید. داشتن یک وب سایت وضعیت شما را به داشتن یک تجارت حرفه ای افزایش می‌دهد می‌دهد. داشتن یک وب سایت باعث اعتبار بیشتر شما می‌شود که به مشتریان اطمینان بیشتری در انجام تجارت با شما می‌دهد. اگر کسب و کار شما حرفه ای و مطابق با برند شما طراحی شده باشد، این کار دوچندان می‌شود.

نکته سوم: فرصت برندسازی ایجاد می‌شود

داشتن یک وب سایت یک فرصت عالی برای برندسازی شما را فراهم می‌کند. به خصوص اگر فروشگاه و یا مغازه ای برای عرضه محصولات خود ندارید وب سایت شما می‌تواند به عنوان ویترین فروشگاه شما باشد که می‌توانید نام و لوگوی خود را در آن قرار دهید. با ایجاد دقیق تصویری که ماهیت کسب‌وکار شما را تکمیل می‌کند، می‌توانید بر درک مشتری هدف خود از شرکتتان تأثیر بگذارید.

نکته چهارم: رتبه جستجوی خودتان را بالا ببرید

از آنجایی که مردم همیشه با استفاده از موتورهای جستجو چیزهایی را که به آنها علاقه دارند جستجو می‌کنند، اگر وب سایت خود را در رتبه‌های بالا داشته باشید، مردم شما را سریعتر پیدا می‌کنند. اگر شما از حضور در این بازار محروم باشید شانس حضور در بازار‌های اینترنتی محروم خواهید بود.

نکته پنجم: شما می‌توانید جزئیات محصولات خودتان را تشریح بکنید

شاید بهترین مواد بازاریابی که می‌توانید برای جزئیات محصولات و خدمات خود بصورت آفلاین ارائه بدهید بروشور و یا چاپ تراکت ارزان هستند. با این حال، در اینترنت  بهترین راه برای توصیف محصولات و خدمات شما به مشتریان از طریق وب سایت می‌باشد. نه تنها می‌توانید تصاویر محصول را با جزئیات زیاد به نمایش بگذارید، بلکه می‌توانید اطلاعات مرتبطی را که برای مشتریان علاقه‌مند مفید است فهرست کنید. جزئیات محصولات و خدمات شما همچنین به رتبه بندی موتور جستجوی شما کمک می‌کند، زیرا گوگل به قالب بندی و توضیحات تکمیلی هر سایت امتیاز می‌دهد و این یک اتفاق برد- برد می‌باشد.

نکته ششم: تبلیغات مقرون به صرفه اس

این یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان مشاغل کوچک در ساخت وب سایت هزینه راه اندازی یک وب سایت می‌باشد. در واقع، شما باید بخشی از پول خود را برای نگهداری یک وب سایت خرج کنید. با این حال، با وجود تمام مزایایی که به شما می‌دهد، یک استراتژی بازاریابی کاملا مقرون به صرفه است.که نسبت به سایر موارد تبلیغاتی در دراز مدت بسیار مقرون به صرفه تر می‌باشد این تبلیغات می‌تواندنصب بنر تبلیغاتی ، و یا پوستر دیواری اختصاصی باشد.

نکته هفتم: ارتباط با مشتری را بهبود می‌بخشد

داشتن یک وب سایت همچنین امکان ارتباط با مشتریان را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید بخشی از وب سایت خود را به عنوان یک بخش باشگاه مشتریان قرار بدهید که در آن مشتریان بتوانند نظرات و تخفیف‌ها و سایر موارد را ملاحظه بکنند. همچنین می‌توانید سوالات متداول و مقالات عمیق را به محصولات و خدمات خود اضافه کنید تا ارزش بیشتری برای مشتریان فعلی و آینده خود بیافزایید.

امیدوار هستم مقاله اهمیت وجود وب سایت برای هر کسب و کار در چاپ متین برای شما مفید و سومند باشد و از خواندن آن متقاعد بشوید یک یک وب سایت تبلیغاتی برای کسب و کار خود ایجاد بکنید.

راه‌های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *