آموزش

بهترین شغل‌های پردرآمد 10 سال آینده ایران را بشناسید

در سال‌های گذشته معمولا شغل‌ها از پدران به فرزندان منتقل می‌شد و افراد از کودکی مشغول کسب تجربه و مهارت در شغل پدران می‌شدند. پس از گذشت زمان شیوه انتخاب شغل تغییر کرد و افراد به دنبال ادامه تحصیل و استخدام در سازمان‌ها و مراکز دولتی بودند و به عبارتی مدرک گرایی بسیار حائز اهمیت شد.

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، روی کار آمدن ابزارها و تجهیزات جدید و وضعیت نامناسب استخدامی، انتخاب شغل بسیار دشوارتر از گذشته شده و برخی از مشاغل از بین رفته و مشاغل جدیدی جایگزین آن شده اند.

می‌توان گفت یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب شغل در دنیای امروز، آگاهی، دانش و مهارت است. بنابراین اگر به دنبال راهی برای بهبود وضعیت شغلی هستید و می‌خواهید یک شغل آینده دار را انتخاب کنید تا انتها این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با چند شغل که در سال‌های آینده از درآمد و بازار کار عالی برخوردار بوده، ورود به آنها آسان بوده و نیازی به سرمایه بالا ندارند آشنا کنیم.

1-مشاغل برق و الکترونیک

مشاغل حوزه برق و الکترونیک از جمله برقکار ساختمان، نصاب دوربین مدار بسته، نصاب دزدگیر، نصاب درب‌های اتوماتیک، برقکار صنعتی، سیم پیچ موتور، تعمیرکار برد و . . . به دلیل نقش مهم برق در ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری، صنعتی و به طور کلی تمامی‌ساختمان‌ها همواره و در تمامی‌کشورها از مشاغلی هستند که نیاز بالایی به آنها بوده و همواره از بازار کار خوبی برخوردار می‌باشند.

در سال‌های اخیر نیز با توجه به رشد ساختمان سازی و روی کار آمدن سیستم‌های امنیتی و رفاهی جدید بازار کار مشاغل این حوزه داغ تر شده و درآمد متخصصان این حوزه بیشتر شده است.

در میان مشاغل این گروه، برقکار ساختمان با توجه به اهمیت برق در ساختمان‌ها حرف اول را زده و می‌توان گفت از بهترین مشاغل این گروه می‌باشد. پس از برقکاری ساختمان، برقکار صنعتی و تعمیرکار برد نیز از دیگر مشاغل عالی و آینده دار در این حوزه هستند.

برای ورود به بازار کار شغل برقکاری ساختمان راه سختی پیش رو ندارید. تنها کافیست با ثبت نام در یک دوره آموزش برق ساختمان با کلیه مهارت‌های برق کشی آشنا شوید. امروزه آموزشگاه‌های متعددی این دوره را برگزار کرده و افراد بسیاری را وارد بازار کار کرده اند. بهترین آموزشگاه را شناسایی و در دوره‌های آن ثبت نام کنید.

2-مشاغل حوزه تعمیرات و تاسیسات

با روی کار آمدن دستگاه‌های و ابزارهای جدید نظیر تلفن‌های همراه هوشمند، پکیج‌ها و کولرهای گازی، لپ تاپ‌ها، لوازم خانگی جدید و گوناگون بازار کار مشاغل حوزه تعمیرات و تاسیسات روز به روز رونق بیشتری یافته و می‌توان آینده شغلی عالی را برای این مشاغل متصور شد.

بدون شک طی سال‌های آینده، تکنولوژی موبایل پیشرفت بیشتری خواهد داشت، در کمتر منزلی می‌توان پکیج یا کولر گازی را ندید، تنوع لوازم خانگی بیشتر شده و میزان استفاده از آن بیشتر و بیشتر خواهد شد.

این موارد نشان از بازار کار عالی مشاغل این گروه می‌دهد. می‌توان گفت تعمیرات موبایل، پکیج، کولر گازی، لوازم خانگی از دیگر مشاغل بسیار عالی و آینده دار در سال‌های اخیر است.

خوشبختانه ورود به بازار کار این مشاغل نیاز به سرمایه اولیه بالایی نداشته و تنها کافیست مهارت‌های مورد نیاز این مشاغل را یاد بگیرید. امروزه سایت‌های خدماتی بسیاری به صورت آنلاین خدمات نصب و تعمیرات پکیج ، کولر، لوازم خانگی و غیره را انجام می‌دهند. در صورت یادگیری مهارت‌های این مشاغل به راحتی وارد بازار کار خواهید شد و درآمدزایی می‌کنید.

به طور مثال با شرکت در یک دوره آموزش تعمیرات پکیج در یک مجتمع فنی عالی با صفر تا صد تعمیرات انواع برندهای داخلی و خارجی پکیج آشنا شده و می‌توانید به درآمدزایی بپردازید.

3-مشاغل مکانیک خودرو

همانطور که شاهد هستید امروزه تعداد خودروها روز به روز در حال افزایش است. این موضوع نشان از بازار کار عالی تعمیرات خودرو در تمامی‌کشورها می‌دهد. مشاغل خوردو از تنوع بالایی برخوردار هستند، مکانیکی خودرو، برقکاری خودرو، تعمیرات ایسیو، صافکاری و نقاشی، جلوبندی سازی، نصب ضبط و باند، نصب دزدگیر، باتری سازی برخی از رایج ترین مشاغل این دسته می‌باشند.

برای ورود به مشاغل خودرو بهتر است یکی از بهترین و تخصصی ترین حوزه‌ها را انتخاب کنید، بررسی‌ها نشان می‌دهد تعمیرات ایسیو خودرو یکی از بهترین و تخصصی ترین رشته‌های مربوط به برق خودرو است که به دلیل تخصصی بودن تعداد تعمیرکار آن اندک بوده و به راحتی می‌توانید در این شغل پیشرفت کرده و به درآمدزایی برسید.

نگران یادگیری مهارت‌های این حرفه نباشید، کافیست دوره آموزش تعمیرات ایسیو را در یک آموزشگاه تخصصی و حرفه ای مربوط به خودرو سپری کنید. در صورت انتخاب یک دوره تخصصی در مدت زمانی کوتاه با کلیه مهارت‌های مورد نیاز این شغل آشنا شده و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه وارد بازار کار شوید.

4-طراح سایت و برنامه نویسی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سایت‌ها و اپلیکیشن‌های گوناگون، می‌توان گفت در آینده اگر کسب و کاری سایت یا یک اپلیکیشن نداشته باشد حرفی برای گفتن نخواهد داشت. این موضوع نشان از بازار کار عالی شغل طراحی سایت و برنامه نویسی می‌دهد.

بنابراین اگر می‌خواهید یک شغل آینده دار داشته باشید و به کامپیوتر و برنامه نویسی علاقه مند هستید شغل برنامه نویسی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد. برای یادگیری مهارت‌های این شغل تنها کافیست زبان برنامه نویسی دلخواه خود را انتخاب کرده و در یک دوره جامع و کامل برنامه نویسی ثبت نام کنید.

طراحی لباس، مشاغل حوزه آرایشگری، جوشکاری برخی از دیگر مشاغلی است که می‌توان آینده شغلی عالی را برای آنها متصور شد.

مجتمع برق گستران، بهترین مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی برق گستران یکی از بهترین مراکز فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی و در کارگاه‌های کاملا مجهز دوره‌های آموزشی را در دپارتمان‌های گوناگون برق و الکترونیک، جوشکاری، مکانیک و نصب و تعمیرات برگزار می‌نماید.

این مجتمع از اساتید با تجربه و متخصص برای آموزش مفاهیم بهره گرفته و به صورت عملی دوره‌های خود را برگزار می‌کند. عملی بودن دوره‌های آموزشی باعث شده تا بیش از 80 درصد کارآموزان در این آموزشگاه پس از پایان دوره وارد بازار کار شوند.

این مرکز آموزشی پس از پایان دوره یک مدرک معتبر در اختیار کارآموزان قرار داده و با مشاوره و پشتیبانی نامحدود کارآموزان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. در صورت عدم یادگیری مباحث توسط کارآموز امکان تجدید دوره رایگان وجود دارد.

علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره‌های این مجتمع آموزشی می‌توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *