آرایش و زیبایی, کسب و کار

معروف‌ترین عطر و ادکلن‌های زنانه خوشبو و خنک مناسب تابستان

در فصول گرم سال، مخصوصا تابستان و اواخر بهار، خانم‌ها باید به دنبال عطرهای خنکی باشند که حس آرامش خاصی به آن‌ها منتقل شود و اطرافیان نیز از بوییدن این عطر متحیر بمانند. در تابستان رایحه‌هایی همچون گل یاسمن، سنبل و مریم، رایحه‌های محبوب بین خانم‌ها هستند. بهتر است در این فصل از انتخاب رایحه‌هایی همچون وانیل، مشک، چوب صندل و غیره که طبع گرمی‌دارند، خودداری کنید. مدل‌های متنوع و پرفروش عطر و ادکلن‌های زنانه که رایحه آن‌ها مناسب فصول گرم سال است، در این مطلب از موتن رو گردآوری شده است.

1-ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour محصولی است با رایحه‌های تند، خنک، خوراکی، طبیعت و گل که طبیعتی خنک و شیرین دارد. در نت آغازین این عطر ترکیبی از رایحه‌هایی همچون چوب، مرکبات، گیاهان معطر و گل، مشام شما را پر می‌کند. نت میانی نیز ترکیبی از رایحه‌های گل رز، نارنج و شکوفه پرتقال است و نت پایانی با ترکیبی از رایحه‌های گل مریم، گاردنیا و یاسمین، به عنوان نت برتر شناخته می‌شود. با انتخاب و خرید این محصول خنک و شیرین، خانم‌ها در نظر اطرافیان خود، فرد خوش سلیقه‌ای شناخته خواهند شد.

2- ادو پرفیوم زنانه گوچی مدل Gucci Bloom

ادو پرفیوم زنانه گوچی مدل Gucci Bloom یکی از بی‌نظیرترین عطرهای زنانه‌ای است که حس وقار را در کنار رایحه‌هایی که دارد به شما منتقل می‌کند. این محصول دارای شیشه خوش رنگ و منحصر به فردی است که حس متفاوت و آشنایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. نت ابتدایی این عطر با ترکیبی از رایحه‌های گل رز و زنجبیل، شادابی را برای شما به همراه دارد. نت میانی ترکیبی از گل مریم، یاس و پیچ امین الدوله بوده و حس خوبی را به فرد و دیگران القا می‌دهد. در انتها نیز تمامی‌بوها به سمت مشک، نعناع هندی و اسمانتوس متمایل می‌شود که حسی سراسر آرامش را به همراه دارد.

3- ادو پرفیوم زنانه جنیفر لوپز مدل Still

ادو پرفیوم زنانه جنیفر لوپز مدل Still با رایحه خنکی که دارد، حسی سرشار از نشاط را القا می‌کند. نت ابتدایی این عطر را رایحه سیب سبز، نارنگی ماندارین، فلفل سیاه، چای و برنج تشکیل داده است. سپس رایحه با شکوه یاس، گل برف، رز، فریزیا، پیچ امین الدوله و شکوفه پرتقال، نت میانی را غرق در طراوت ساخته است و در آخر رایحه خوش کهربا، چوب صندل، مشک، زنبق، فلفل سیاه و زنبق، نت انتهایی بی‌نظیری را برای این عطر تشکیل داده است.

4- ادو پرفیوم زنانه نینا ریچی مدل Premier Jour

ادو پرفیوم زنانه نینا ریچی مدل Premier Jour محصول بی‌نظیری است که منجر به جذابیت و تفاوت شما بین دوستانتان می‌شود. این ادو پرفیوم دارای رایحه‌های شیرین، خوراکی، طبیعت و گل بوده و ماندگاری نسبتا بالا و قیمت مناسبی دارد. این عطر با رایحه‌های پرتقال ماندارین و گل نخود شروع شده و به رایحه‌های وانیل، چوب صندل، مشک و چوب‌های جنگلی ختم می‌شود. با استفاده از ادو پرفیوم زنانه نینا ریچی در روزهای داغ تابستان، انرژی و روحیه شما افزایش می‌یابد و سرحال‌تر می‌شوید.

5- ادو پرفیوم زنانه لنوین مدل Eclat D Arpege

ادو پرفیوم زنانه لنوین مدل Eclat D Arpege محصولی با رایحه خنک و میوه‌ای بوده که مناسب برای روزهای گرم تابستان و بهار است. شیشه زیبا و بنفش رنگ این محصول باعث شده است بهترین گزینه برای هدیه دادن باشد. نت ابتدایی این محصول شامل رایحه‌های برگ چای و شکوفه درخت هلو، نت میانی ترکیب پونه، مشک و ویستریا و نت انتهایی ترکیب پونه، سدر، عنبر و اوسمانتوس است.

6- ادو تویلت زنانه بولگاری مدل Aqva Divina

ادو تویلت زنانه بولگاری مدل Aqva Divina محصول بی‌نظیری بر پایه گل و نت‌های دریایی است. پس از اولین اسپری این محصول متوجه بوی ترنج و نمک خواهید شد که نت تند زنجبیل را نیز به همراه دارد. در نت میانی بوی به و مگنولیا فضا را پر می‌کند و در انتها ترکیبی از رایحه‌های موم، کهربا و چوب، حس خوشایندی را به شما منتقل خواهند کرد.

 

چرا خرید عطر و ادکلن زنانه از موتن رو؟

اگر به دنبال عطر و ادکلن‌های اورجینال و باکیفیت می‌گردید، می‌توانید به وبسایت موتن رو مراجعه کنید. موتن رو فروشگاهی است که تنوع بسیار بالایی از انواع عطر و ادکلن را در خود جای داده است؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت و با توجه به بودجه‌ای که دارید، نسبت به خرید اینترنتی عطر و ادکلن‌های ایرانی و خارجی برای هدیه دادن یا برای مصرف خودتان، از این فروشگاه اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *