خودرو

فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور با شرایط ویژه در کیان خودرو

نمای ظاهری جک s3 قسطی خریداری شده

فروش اقساطی جک S3 به دلیل افزایش بی‌رویه و سرسام‌آور قیمت خودروها، مورد استقبال زیادی از سمت مشتریان قرار گرفته است. این خودرو با داشتن ظاهری زیبا و مشخصات فنی مناسب، یکی از خودروهای پرتقاضای بازار محسوب می‌شود. مجموعه کیان خودرو یکی از بهترین مراکزی است که می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید جک S3 اقساطی با شرایط مدنظر خود نمایید.

مشخصات ظاهری جک S3

جک S3 یک کراس‌اوور کوچک اما زیبا است که امکانات رفاهی زیادی در آن قرار گرفته است. این خودرو نسبت به ویژگی‌ها و کیفیت بالای خود، قیمت مناسبی دارد. اما به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، برای بسیاری از افراد امکان خرید نقدی آن وجود ندارد. به همین سبب، فروش اقساطی جک S3 توسط برخی از مراکز و نمایندگی‌ها انجام می‌شود تا همه افراد بتوانند از این خودرو استفاده کنند.

زمانی که مشخصات ظاهری جک S3 را مورد بررسی قرار می‌دهیم، متوجه طراحی مدرن و جذاب آن می‌شویم. در نمای جلو، جلوپنجره بزرگ با خطوط شکسته و چراغ‌های LED، چهره‌ای اسپرت و جذاب به خودرو بخشیده‌اند. در نمای جانبی، رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی، خط شانه‌ای برجسته و شیب ملایم سقف، ظاهری جوان‌پسند به خودرو می‌دهند. در نمای عقب، چراغ‌های LED با طراحی گرافیکی جذاب، چهره‌ای مدرن و چشم‌نواز به خودرو داده‌اند.

در مجموع، این خودروی خوش‌چهره و جذاب نظر افراد زیادی را جلب کرده است. به همین جهت، فروش جک S3 اقساطی موجب شده تا افراد بیشتری بتوانند از این خودرو استفاده کنند.

مشخصات فنی جک S3

پس از بررسی طراحی ظاهری خودروی جک، لازم است که قبل از اقدام به خرید جک S3 اقساطی، به شکل دقیق و کامل مشخصات فنی آن را نیز مورد بررسی قرار دهید، تا در نهایت با خیال راحت‌تر یک خودروی خوب برای رفاه خانواده تهیه کنید. سازندگان برای این خودرو یک موتور بسیار قوی در نظر گرفته‌اند تا ارزش آن را افزایش دهند. در ادامه به بررسی بیشتر مشخصات فنی جک S3 برای آشنایی کامل با این خودرو می‌پردازیم:

  • حجم موتور: 1.5 لیتری

  • قدرت: 107 اسب بخار

  • گشتاور: 155 نیوتن‌متر

  • گیربکس: CVT

  • شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت: 10.8 ثانیه

  • مصرف سوخت ترکیبی: 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر

البته می‌توان از لحاظ مشخصات ایمنی این خودرو در حد 5 ستاره دانست. این خودرو در بخش داخلی دارای دو کیسه هوا، سیستم ضدبلوک ترمز (ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم‌های کمکی ترمز و بسیاری از سیستم‌های دیگر است.

شرایط فروش اقساطی جک S3

برای افرادی که قدرت خرید نقدی را ندارند، شرایط فروش اقساطی جک S3 توسط مجموعه کیان خودرو در نظر گرفته شده است تا بتوانند متناسب با توانایی مالی خود اقدام به خرید این خودروی با کیفیت نمایند. این موضوع سبب شده تا محدودیت‌هایی که برای خرید خودرو وجود دارد از بین برود. به طور معمول خرید اقساطی کرمان موتور در مجموعه کیان خودرو به گونه‌ای صورت می‌گیرد که افراد می‌توانند اقساط خود را به صورت 6 ماهه، 18 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه در نظر بگیرند. این ویژگی مجموعه کیان خودرو را نسبت به سایر رقبا متمایز کرده است تا هر فرد بنابر توانایی خود اقدام کند.

برای اینکه دقیق‌تر به تمام این شرایط واقف شوید، لازم است که به وب‌سایت کیان خودرو مراجعه کرده و اقدام به بررسی دقیق جدول فروش اقساطی جک S3 نمایید.

خرید اقساطی جک s3 با تمام آپشن و امکانات روز دنیامزیت فروش اقساطی جک S3 تحویل فوری

برخی از مراکز فروش خودرو که در زمینه فروش اقساطی هم فعالیت دارند، پس از فروش اقساطی تا پایان پرداخت اقساط خودرو را تحویل نمی‌دهند. اما مجموعه کیان خودرو یکی از مراکزی است که با فروش اقساطی جک S3 تحویل فوری در میان سایر رقبا شناخته شده است.

فروش اقساطی با تحویل فوری مزیت‌های زیادی به دنبال دارد و خریدار پس از پرداخت اقساط اولیه می‌تواند تا پایان اقساط از خودرو استفاده کند. این مهم‌ترین مزیت این روش فروش به شمار می‌رود. همچنین در زمان خرید اقساطی جک S3 بلافاصله سند به نام خریدار منتقل می‌شود و این موضوع خیال مردم را راحت می‌کند که هیچ مشکلی در ادامه به وجود نمی‌آید.

فروش اقساطی S3 توسط کیان خودرو

با بررسی تمام خودروهایی که در این رده قیمتی قرار دارند، در می‌یابید که خودروی جک S3 به نسبت ویژگی‌های بهتری دارد. به همین سبب فروش اقساطی جک S3 مورد توجه بسیاری از خریداران و به خصوص جوانان قرار گرفته است. زیرا ضمن داشتن یک خودروی باکیفیت، خودروی زیبا تهیه می‌کنند. در مجموعه کیان خودرو شرایط مناسبی برای فروش اقساطی S3 در نظر گرفته شده است. البته امکان خرید اقساطی کرمان موتور در این مجموعه برای تمام علاقمندان به این گروه از خودروها فراهم آمده است.

اگر به دنبال این موضوع هستید که پس از عقد قرارداد سند خودرو به نام شما انتقال پیدا کرده و خودرو را به صورت فوری تحویل بگیرید، کافیست با کارشناسان کیان خودرو ارتباط برقرار کنید (02158402).

ارائه نمای جانبی از کابین خودرو جک s3 قسطی خریداری شدهسوالات متداول

آیا از لحاظ امنیتی خرید اقساطی جک S3 ارزش دارد؟

در خودروی جک S3 از لحاظ ایمنی تمام نکات و استانداردها رعایت شده است. در صورت فراهم آمدن شرایط خرید قسطی جک S3 حتماً از آن استفاده کنید.

بهترین شرایط فروش اقساطی جک S3 از کجا دریافت کنیم؟

برای جلوگیری از فشار مالی زیاد جهت دریافت بهترین شرایط فروش اقساطی جک S3 کافیست با مجموعه کیان خودرو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *