آرایش و زیبایی

راهنمای انتخاب کرم ضد آفتاب

راهنمای انتخاب کرم ضد آفتاب

اگر یک محصول مراقبت از پوست وجود داشته باشد که تمامی‌متخصصان پوست آن را توصیه کنند، آن محصول، ضد آفتاب است. کرم ضد آفتاب از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند؛ بنابراین پوست شما در برابر آلرژی، پیری زودرس و سرطان ایمن می‌ماند.

انتخاب ضد افتاب مناسب برای پوست

یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی که ذهن افراد را هنگام استفاده از ضد آفتاب درگیر می‌کند، این است که کدام برند را انتخاب کنند. شما باید با توجه به نوع پوست خود، دست به انتخاب کرم ضد افتاب بزنید. با شناخت انواع ضد آفتاب‌ها و اصطلاحات آن می‌توانید با توجه به نوع پوست خود که ممکن است خشک، چرب یا مختلط باشد، انتخاب بهتری داشته باشید. برای این موضوع، درک اصطلاح SPF می‌تواند در انتخاب ضد آفتاب به شما کمک کند.

SPF

اس پی اف به ضریبی می‌گویند که هر ضد آفتاب از شما در برابر نور آفتاب محافظت می‌کند. برای مثال اگر شما بعد از 10 دقیقه قرار گرفتن در معرض نور خورشید احساس سوزش می‌کنید، باید از ضد آفتابی با اس پی اف 15 استفاده کنید. در این صورت با قرار گرفتن زیر نور آفتاب به مدت 150 دقیقه ( 15برابر بیشتر از ضریب ضد آفتاب) از پوست شما محافظت می‌شود. این موضوع، تقریبی است و با توجه به نوع پوست، شدت نور خورشید، فصل و میزان قرارگیری در مقابل آفتاب، متفاوت است.

متخصصان توصیه می‌کنند ضد آفتاب را به‌اندازه ۲ میل برای پوشش کامل پوست استفاده کنید. علاوه بر این بهتر است هر ۲ ساعت یک‌بار کرم را تمدید کنید. این کار از برخورد اشعه‌ مضر آفتاب به پوست شما جلوگیری می‌کند.

بهترین ضد آفتاب‌های روز

با توجه به آلودگی هوا و خطرات اشعه‌ی مضر آفتاب، استفاده از انواع محصولات مراقبتی پوست و مو ضروری است. کرم ضدافتاب با جذب اشعه ماوراء بنفش خورشید و انسداد مسیر آن موجب به حداقل رساندن ضرر یا رفع کلی آسیب آن می‌شود.

انتخاب یک کرم خوب و باکیفیت از بین تعداد بالای کرم‌های ضد آفتاب، موضوعی سخت و سوال‌برانگیز است. در اینجا به برخی از بهترین محصولات پوستی از جمله ضد آفتاب‌ها نگاهی می‌اندازیم.

ضدآفتاب سینره

ضد آفتاب‌های سینره از بهترین کرم‌های موجود در بازار به‌حساب می‌آیند. کرم ضد آفتاب سینره از انواع آزمایشات مختلف موفق بیرون آمده و از نظر کیفیت و استاندارد، برای تمامی‌متخصصان و پزشک‌ها تضمین شده است. این کرم در برابر نور خورشید و مضرات اشعه ماوراء بنفش آن، به خوبی از پوست محافظت می‌کند. علاوه بر این، با استفاده از ضدآفتاب‌های سینره می‌توانید از سرطان پوست، چین و چروک، لک و پیری زودرس نیز جلوگیری کنید.

ضد آفتاب‌های سینره با توجه به نیاز افراد در ۲ نوع بیرنگ و رنگی به بازار عرضه می‌شوند. پوشش‌دهی این کرم‌ها بی‌نظیر است و هنگام استفاده از آن‌ها دیگر نیازی به دیگر کرم‌ها و پودرها برای پوشش‌دهی نخواهید داشت. ضدآفتاب‌های سینره شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ضدآفتاب مخصوص کودکان سینره
  • ضدآفتاب مینرال
  • ضدآفتاب برای افراد با پوست خشک و نرمال سینره
  • ضدآفتاب مخصوص آقایان
  • ضدآفتاب مخصوص افراد با پوست‌های چرب سینره
  • ضدآفتاب برای انواع پوست سینره

هر یک از افراد باید با توجه به نوع پوست خود یکی از کرم‌های ضدآفتاب سینره را انتخاب کنند. هرکدام از کرم‌های سینره دارای رنج  اس پی اف متفاوت است. برای مثال، افرادی که به صورت دائم جوش می‌زنند، می‌توانند اقدام به خرید کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب و جوش دار سینره کنند.

ویژگی کرم‌های ضدآفتاب سینره

ضد آفتاب‌های سینره با ترکیبات فیزیکی و شیمیایی قوی، برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی و آسیب به پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند‌. این محصولات با انعکاس و جذب امواج مضر نور آفتاب، از نفوذ آنها به درون سلول‌ها جلوگیری می‌کنند. به علاوه این کرم‌ها دارای ترکیبات آب‌رسان و مرطوب‌کننده هستند که از خشکی پوست و پیری زودرس نیز محافظت می‌کنند.

با خرید کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب و جوش دار سینره ظرفیت 50 میلی لیتر، از ترشح چربی اضافه پوست جلوگیری کنید. بافت این ضد آفتاب‌ها بسیار سبک است و هیچ‌گونه احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

ضدآفتاب لافارر

ضدآفتاب‌های لافارر نیز از دیگر ضد آفتاب‌های تخصصی و باکیفیت موجود در بازار هستند که از سوی متخصصان به تمامی‌افراد با ویژگی‌های متفاوت توصیه می‌شوند. این ضدآفتاب نیز در ۲ نوع رنگی و بیرنگ در بازار عرضه می‌شود. کرم‌های بیرنگ لافارر ۴ نوع دارند که شامل:

  • ضدآفتاب بیرنگ برای پوست‌های خشک و معمولی لافارر
  • ضدآفتاب بیرنگ برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه لافارر
  • ضدآفتابهای بیرنگ با قدرت حفاظتی ۳۰ لافارر
  • ضدآفتابهای بیرنگ با قدرت حفاظتی ۵۰ لافارر

تمامی‌ضدآفتاب‌های لافارر از خاصیت ضد لک برخوردار هستند. ضدآفتاب رنگی لافارر در سه رنگ روشن، متوسط و برنزی بازار وجود دارند. این محصولات پوست‌های چرب و دارای آکنه با اس پی اف 40 به بالا و پوست‌های خشک و معمولی با اس پی اف ۴۰ به بالا را پوشش می‌دهند. اگر دارای پوست چرب و مستعد آکنه هستید با خرید کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب لافارر SPF30 ظرفیت 40 میلی لیتر یا مدل SPF50 از دست آکنه‌ها و لکه‌های پوستی خلاص شوید.

ویژگی ضدآفتاب لافارر

ضدآفتاب‌های لافارر به جلوگیری از ترشح سموم کمک می‌کنند. این محصولات از خاصیت جلوگیری از ایجاد آکنه نیز برخوردار هستند. این کرم‌ها می‌توانند از پوست در مقابل اشعه UV-A  و UV-B محافظت کنند. علاوه بر این، ضد آفتاب‌های لافارر به پیشگیری و رفع لکه‌های پوستی کمک می‌کنند و با پوشش‌دهی کامل و فرمولاسیون OIL-FREE روند پیری پوست را کند خواهند کرد.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که مدت زمان طولانی را در مقابل نور آفتاب قرار می‌گیرید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب لافارر SPF50 ظرفیت 40 میلی لیتر از پوست خود محافظت کنید.

ویژگی ضدآفتاب لافاررمزایای استفاده از ضدآفتاب

چه در خانه هستید و چه در محل کار، استفاده از کرم ضد آفتاب ضروری است. کرم ضد آفتاب معتبر و باکیفیت فواید زیادی برای سلامت پوست در دراز مدت و کوتاه مدت دارد. در اینجا بد نیست برخی از مزایای استفاده از کرم‌های ضدآفتاب سینره و لافارر را مرور کنیم.

بافت پوست را بهبود می‌بخشند

آسیب ناشی از نور خورشید می‌تواند باعث ایجاد بافت ناهموار و خشن پوست شود و آن را کدر و بی‌روح جلوه دهد. کرم ضد آفتاب با محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و جلوگیری از آسیب به سلول‌های پوست می‌تواند به بهبود بافت آن کمک کند.

 هایپرپیگمانتاسیون را کاهش می‌دهند

گذراندن زمان بیش از حد زیر نور خورشید یا در مقابل اشعات سمی‌می‌تواند باعث ایجاد‌هایپرپیگمانتاسیون شود.‌هایپرپیگمانتاسیون به وضعیتی گفته می‌شود که در آن، لکه‌های تیره‌تر از پوست در نواحی مختلف آن ظاهر می‌شوند. کرم ضد آفتاب با جلوگیری از رسیدن اشعه ماوراء بنفش به سلول‌های پوست می‌تواند به کاهش این عارضه کمک کند.

مانع بروز لکه‌های خورشیدی می‌شوند

لکه‌های خورشیدی لکه‌های کوچک و تیره‌ای هستند که به دلیل آسیب‌های ناشی از نور خورشید روی پوست ظاهر می‌شوند. استفاده از ضد آفتاب با جلوگیری از آسیب به سلول‌های پوست می‌تواند از ایجاد لکه‌های خورشیدی جلوگیری کند.

 خطر سرطان پوست را کم می‌کنند

از مهم‌ترین عوامل سرطان پوست، قرار گرفتن مداوم در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید است. به همین دلیل، مهم است که هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا بتوانید خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهید. جلوگیری از برخورد اشعه‌ مضر UV به سلول‌های پوستی، کلید اصلی جلوگیری از سرطان پوست محسوب می‌شود.

 از پیری زودرس جلوگیری می‌کنند

آسیب‌های وارده از نور خورشید می‌توانند باعث پیری زودرس که نشانه‌های آن چین و چروک، خطوط ریز و لکه‌های پیری هستند، شوند. دلیل شکسته شدن الیاف کلاژن و الاستین در پوست، اشعه ماوراء بنفش خورشید است. این فعل‌وانفعال باعث می‌شود خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست کاهش پیدا کند. استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب می‌تواند با محافظت از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش از این علائم پیری جلوگیری کند.

از ملاسما جلوگیری می‌کنند

ملاسما وضعیتی است که در آن، لکه‌های خاکستری روی پوست ظاهر می‌شوند. قرار گرفتن در معرض اشعه‌ خورشید می‌تواند ملاسما را تشدید کند، بنابراین استفاده منظم از کرم ضد آفتاب می‌تواند از بدتر شدن این وضعیت جلوگیری کند.

رطوبت را فراهم می‌کنند

بسیاری از کرم‌های ضد آفتاب حاوی مواد مرطوب‌کننده هستند که می‌توانند به آب‌رسانی پوست و جلوگیری از خشکی پوست کمک کنند. پوست خشک بیشتر مستعد آسیب در برابر نور خورشید است. به همین دلیل همواره متخصصان توصیه می‌کنند به کمک ضد آفتاب‌ها، پوست خود را مرطوب نگه‌دارید.

 استفاده آسان و قیمت مناسب

دسترسی به ضد آفتاب و استفاده از آن به راحتی امکان‌پذیر است و می‌توان به آسانی آن را تهیه کرد. ضدآفتاب‌های سینره و لافارر علاوه بر کیفیت بسیار بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. قیمت مناسب این محصولات به شما این امکان را می‌دهد که هرروزه از آن‌ها استفاده کنید و نگران پرداخت هزینه بالا نباشید.

خرید کرم ضد آفتاب اصل و اورجینال از آنلاین شاپ شاواز

کرم ضدآفتاب یکی از محصولات پوستی مهم و ضروری از نظر متخصصان است. این محصول باعث محافظت از سلول‌های پوست در برابر اشعه‌ مضر خورشید می‌شود. برای انتخاب ضدآفتاب، گزینه‌های مختلفی وجود دارد؛ اما دو برند معتبر و باکیفیت سینره و لافارر از معتبرترین‌های موجود در بازار به‌حساب می‌آیند.

با هر نوع تنوع پوستی می‌توان از امکانات این برندها استفاده کرد. اگر دارای پوست چرب هستید و طرفدار ضدآفتاب‌های سینره، می‌توانید اقدام به خرید کرم ضدآفتاب مناسب پوست چرب و جوش دار سینره کنید. چنانچه طرفدار کرم‌های ضدافتاب لافارر هستید، می‌توانید اقدام به خرید کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب لافارر کنید.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *