گردشگری

تور طبیعت گردی ؛ بهترین سفرهایی که قبل از مرگ باید تجربه کرد

انواع تور طبیعت گردی:

تور جنگل

      • یکی از بهترین تورهای طبیعت گردی تور جنگل است. این تورها معمولا شامل گذر از جنگل‌های زیبا و همین طور قله‌های جنگلی می‌شود. جنگل نوردی به گونه ای است که اگر چندین بار آن را تجربه کنید دیگر به طور کامل به آن اعتیاد پیدا می‌کنید و تمایل دارید که هر روز و هر روز در جنگل باشید و از دیدن مناظر زیبا لذت ببرید. استان‌ها ی گیلان ومازنداران و گلستان هرساله و در تمامی‌فصول پذیرای طبیعت گردان از شهرها و کشورهای مختلف می‌باشند. از زیباترین جنگل‌های ایران می‌توان به جنگل‌های خلخال اسالم و جنگل‌های گیسوم و جنگل‌های هیرکانی و جنگل‌های هیرکانی و … اشاره نمود.

تور کویر

      • کویر زیبایی دیگری دارد. تا زمانی به کویر سفر نکرده باشید به طور کامل نمی‌توانید زیبایی آن را درک نمایید. یکی از پرطرفدارترین انواع تورها پس از تور جنگ تور کویر نوردی بین تپه‌ها و رمل‌ها و شن زارهاست. در باران و رقص ستاره‌ها در شب‌ها کویر به وجود و قدرت خدا بیشتر می‌توان پی برد. یکی از تورهای عالی برای کویر تور کویر مرنجاب است.

تورقایق سواری و رفتینگ

      • تور رافتینگ با تور قایق سواری معمولی متفاوت است. این تور یکی از بهترین و مهیج‌ترین تورهای طبیعت گردی در سراسر جهان می‌باشد.. در واقع رافتینگ یک تفریح گروهی است و در این نوع قایق سواری نیاز به پارو زدن پیوسته نیست بلکه در اغلب مواقع جریان آب قایق را حرکت می‌دهد. برخی از افراد فکر می‌کنند که برای این تفریح شنا الزامی‌است. در صورتیکه الزامی‌برای دانستن شنا نیست. البته به این مورد توجه کنید که اگر شنا بلد باشید از رافتینگ بیشتر لذت خواهید برد. زیرا گاها لیدرهای قایق‌ها به شما اجازه شنا در رودخانه رو می‌دهند که خود به شدت لذت بخش خواهد بود. قایق رفتینگ یک قایق بادی می‌باشد که براساس نوع و درجه بندی رودخانه‌ها و شدت خروش رودخانه از 4 الی 18 نفر را در خود جای می‌دهند. معمولا بهترین زمان برای شرکت در تور رافتینگ فصل بهار و تابستان است زیرا در فصول پاییز و زمستان به دلیل بارش‌های بالا و سرمای هوا عملا اجرای تور غیر ممکن است. در صوریتکه می‌خواهید تجربه عالی از رافتینگ داشته باشید بهتر است در فصل بهار به فکر آن بیفتید. یکی از بهترین تورهای رافتینگدر ایران تور رافتینگ ارمند رود در شهرکرد  می‌باشد.

تور کوهستان

      • کوهستان رمز و راز خودش را دارد. برخی از افراد می‌گویند کوهستان بی رحم است. در صورتیکه اگر عظمت آن درک شود بسیار لذت بخش خواهد بود. معمولا طبیعت گردان تمایل شدیدی به کوهستان و کوهنوردی و صخره نوردی دارند. با توجه به اینکه ایران سرشار از رشته کوه می‌باشد. گزینه‌های تورهای کوهستان در آن زیاد است. رشته کوه‌های زاگرس و البرز و بسیاری از کوه‌های دیگر در ایران وجود دارد که همه ساله کوهنوردان بسیاری را از داخل و خارج از ایران به خود جذب می‌کند.

تور ساحل

      • ایران کشوری چهار فصل و پر از زیبایی‌های طبیعی است. و دریا یکی دیگر از این زیبایی‌ها و خلقت‌های خداوند می‌باشد. با توجه به وجود دریا در شمال و جنوب ایران همه ساله تورهای عالی در این مناطق اجرا می‌شود. که معمولا تورهای جنوب با تورهای جزیره گردی نیز همراه خواهد بود. تورهای ساحلی شمال ایران بیشتر شامل موج سواری و قایق سواری و … است. یکی از زیباترین بندرهای ایران بندر انزلی است که قایق سواری بین نیلوفرهای زیبا انسان را به دنیای دیگر می‌برد.

تور چشمه‌های آبگرم

      • این تور نیز یکی از تورهای عالی برای تمامی‌سنین بخصوص سنین میانسال و کهنسال است. زیرا چشمه‌های آب گرم  به دلیل دارا بودن املاح معدنی و خاصیت درمانی برای افراد کهنسال عالی است. بسیاری از چشمه‌های آبگرم برای پوست و استخوان‌ها و عضلات مناسب هستند. ایران از نعمت چشمه‌های آبگرم سرشار است استان اردبیل هر ساله پذیرای مسافران فراوان از سراسر جهان میباشد.

تور غارنوردی

      • غارها از زیباترین پدیده‌های طبیعی هستند که در گذشته مامنی برای انسان‌ها بوده است. در حالت کل غارها به دو دسته طبیعی و مصنوعی هستند. غارهای ایران عبارتند از:
          • غار علیصدر
          • غار کتله خور
          • چال نخجیر
          • قوری قلعه

تور دره نوردی

      • در ایران دره‌ها و تنگه‌های بسیار زیادی وجود دارد که معمولا مورد بازدید دوستداران طبیعت و ورزشکاران قرار میگیرد. این دره‌ها و تنگه‌ها برای صعود و فرود مناسب هستند. به دلیل مسائل فنی این تورها برای افراد حرفه ای و یا صخره نوردان مناسب است.

بهترین آژانس‌های طبیعت گردی در ایران:

تاج تراول یکی از آژانس‌های قدرتمند در زمینه انواع تورهای داخلی و خارجی می‌باشد شما کاربر گرامی‌می‌توانید تورهای ما را در سایت تاج تراول با آدرس Https://tajjtravel.com مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *