آرایش و زیبایی

بهترین مارک اسپری فیکساتور آرایش چیست؟

شناخت بهترین مارک اسپری فیکساتور آرایش کمک می‌کند تا در شرایط مختلف آب و هوایی آرایشی ماندگار و زیبا داشته باشید. در واقع بهترین مارک اسپری فیکساتور آرایش با قرار دادن بافتی نرم و سبک و بی رنگ روی صورت، مانع از ریزش و یا پاک شدن آرایش شما خواهد شد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص بهترین مارک این اسپری‌‎ها و چگونگی خرید فیکساتور و عملکرد آن‎‌ها کسب کنید.

تمدید آرایش و پاک شدن مداوم آن یکی از مشکلاتی است که بانوان به شدت درگیر آن هستند چرا که  تمایل دارند در میهمانی‌‎ها و مراسمات مهم از آرایشی یک دست برخوردار باشند که این امر تا چند سال پیش برای بعضی از افراد تقریباً غیرممکن بود؛ تا این که  کمپانی‎‌های تولیدکننده لوازم آرایش شروع به تولید پودرها و بهترین مارک اسپری‎‌ فیکساتور آرایش نمودند. این پودرها و یا اسپری‌‎ها بعد از اتمام آرایش و جهت تمیز و یک دست ماندن آن بر روی صورت استفاده خواهند شد. وجود چربی بیش از حد پوست از جمله عوامل پاک شدگی و ریزش آرایش بوده که بسیاری از بانوان درگیر آن هستند. به کاربردن اسپری فیکساتور مانع از تعریق بیش از حد و به هم ریختگی آرایش خواهد شد.

اسپری فیکساتور مناسب چه نوع پوستی است؟

خوشبختانه یکی از عواملی که در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به آن توجه می‌شود نوع پوست افراد و میزان چربی پوستشان است. این موضوع در خصوص بهترین مارک اسپری فیکساتور آرایش نیز صدق می‌کند؛ یعنی در بازار لوازم آرایش با انواع اسپری رو به رو خواهید شد که هر کدام مخصوص یک نوع پوست می‎‌باشند.

  • افرادی که پوست خشکی دارند: کمبود آب و رطوبت در پوست، علت خشکی پوست افراد می‌‎باشد. بنابراین، این افراد در صورت استفاده از اسپری‎‌های الکلی شاهد خشک‌‎تر شدن پوست خواهند بود. بهترین مارک اسپری فیکساتور آرایش که قابلیت آب‌رسانی به پوست را نیز داشته باشد می‌تواند گزینه بهتری برای آن‌‎ها باشد.
  • افرادی که پوست چربی دارند: این افراد به علت چربی بیش از اندازه پوست از هر محصولی نمی‌توانند استفاده کنند چرا که در صورت مسدود شدن منافذ پوستشان دچار جوش خواهند شد بنابراین توصیه می‌شود از اسپری‌‎های فیکساتور ساده که توانایی کنترل چربی صورت را دارند استفاده نمایند.

انتخاب اسپری فیکساتور متناسب با شرایط آب و هوایی

یکی از نکات به شدت تأثیرگذار در ماندگاری آرایش آب وهوا است. زیرا در هوای گرم آرایش صورت به گونه‌‎ای ذوب شده و حالت بدی پیدا می‌کند و در هوای سرد نیز ممکن است پوست دچار خشکی شود. بنابراین بهترین مارک اسپری فیکساتور آرایش خود را متناسب با فصلی که از آن استفاده می‌کنید انتخاب نمایید تا بهترین میکاپ را در طول چند ساعت داشته باشید. اسپری‌‎هایی که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند بهتر است که حالت خنک‌کننده و ضد تعریق و اسپری‌‎هایی که قرار است در طول تابستان از آن بهره ببرید بهتر است که حالت آب رسانی داشته باشند تا به سلامت پوست شما کمک کنند.

نحوه استفاده از اسپری فیکساتور

برای استفاده از این اسپری‎‌ها ابتدا آن را تکان دهید تا محتویات اسپری یک دست شود و سپس به اندازه 25 تا 30 سانت از صورت خود فاصله دهید و بعد از بستن چشم‌‎ها آن را خوب به صورت و گردن خود اسپری کنید.

البته توجه کنید استفاده روزانه از این اسپری‌‎ها به دلیل وجود مواد پلیمری در آن‌‎ها بهتر است صورت نگیرد چرا که نحوه اثرگذاری آن‎‌ها یا به واسطه حالت چسبندگی و یا توقف فعالیت‎‌های پوستی می‌‎باشد و این موضوع می‌تواند تأثیرات منفی روی پوست بگذارد. پس بهتر است تنها برای مراسمات خاص که آرایش سنگین‌تری به کار می‎‌برید از بهترین مارک اسپری فیکساتور آرایش استفاده نمایید.

 بهترین مارک اسپری‌‎ فیکساتور آرایش چیست؟

انتخاب بهترین مارک اسپری فیکساتور آرایش از میان انواع و اقسام برندهای موجود در بازار کار بسیار دشواری می‌‎باشد. در این جا ما به بررسی تعداد محدودی از این اسپری‎‌ها پرداخته‌‎ایم تا انتخاب راحت‌‎تری داشته باشید.

  • میکاپ فور اور: این اسپری فیکساتور با برخورداری از مواد سبک و غیر چسبنده سبب درخشانی پوست و ماندگاری آرایش شما خواهد شد. ویژگی مثبت این اسپری این است که در ساخت آن از الکل استفاده نشده و دارای ماندگاری 12 ساعته است. نکته دیگری که در خصوص اسپری میکاپ فور اور مطرح می‌شود این است که پس از استفاده از آن و خشک شدن از روی پوست می‌توانید دوباره میکاپ کنید. یعنی در طول میکاپ خود می‌توانید چند بار از این اسپری استفاده نمایید.
  • هدی بیتوی: هدی بیتوی یکی از مارک‎‌های پرطرفدار و شناخته شده بوده که طرفداران زیادی دارد. اسپری فیکساتور این برند ماندگاری طولانی‌تری نسبت به میکاپ فور اور داشته و در طول روز مانع از بین رفتن آرایش و کدر شدن پوست می‌شود. این اسپری از گل بابونه و خیار تشکیل شده که با رطوبت رسانی به پوست مانع از خشکی پوست خواهد شد. استفاده از این اسپری به صورت روزانه توصیه نمی‌شود.
  • گلدن رز: این برند یکی از محبوب‎‌ترین مارک‎‌های لوازم آرایشی در بین سالن‌‎های زیبایی و بانوان بوده در قیمت مناسبی عرضه می‌شود. اسپری فیکساتور برند گلدن رز بدون ایجاد حالت خشکی در پوست به ماندگاری آرایش در طول روز کمک می‌کند. این اسپری مناسب انواع پوست بوده و مانع از ایجاد حالت چسبندگی می‌شود. این محصول می‌تواند از بهترین مارک اسپری فیکساتور آرایش باشد.
  • مک: برند مک از جمله برندهای شناخته شده و محبوب به دلیل تنوع بالای رنگ در محصولاتشان است. اسپری فیکساتور مک به دلیل استفاده از چای سبز، بابونه، خیار در ترکیبات خود توانایی طراوت بخشی و ترمیم کنندگی پوست و نیز رفع حالت خشکی پوست بعد آرایش را دارد. اسپری اورجینال این برند بعد از استفاده بر روی پوست مانع از تعریق و ریزش آرایش خواهد شد.

برای خرید لوازم آرایش چشم، ابرو، لب، صورت، ناخن و مو می‌توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا که در سال 1398 تأسیس شد مراجعه فرمایید. فروشگاه اینترنتی الانزا در واقع یک مارکت پلیس بزرگ بوده که در آن با انواع کالاهای بهداشتی، آرایشی، اکسوری، مد و زیبایی روبه‎‌رو خواهید شد. وجود مقالات متعدد و تنوع بالای برند محصولات در این فروشگاه از جمله ویژگی‌‎های برتر آن محسوب خواهد شد. برای مراجعه به این سایت می‌توانید از آدرس elanza.com استفاده نمایید.

یک دیدگاه برای “بهترین مارک اسپری فیکساتور آرایش چیست؟

  1. سحر گفت:

    من از اسپری فیکساتور ژنوبایوتیک هم استفاده کردم خیلی راضی بودم
    در کل فیکساتور خیلی به آرایش جون میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *